Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verhouding download- en uploadsnelneld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Verhouding download- en uploadsnelneld

Hallo,

Wat me opvalt is dat nog steeds de verhouding 1/10 voor download- en uploadsnelheid wordt gebruikt. Tegenwoordig is het gebruikelijk dat we veel in de cloud opslaan waardoor een hogere uploadsnelheid gewenst is. Zijn er plannen om de verhouding te wijzigen naar bijvoorbeeld 1/3 of 1/4? Nog beter zou natuurlijk zijn dat de klant zelf zijn upload en download verhouding kan beheren. Zijn er redenen om de verhouding 1/10 te hanteren?

Delta gaat digitaal.
    daar heb je vast wel iets over gezien.
    en dat heeft alles te maken met de toekomst van het internet.

Reageer

Ik heb die vraag ook al vaker gesteld. Helaas is het wel zo dat met de kabel de verhouding nooit gelijk zal zijn als met glasvezel. Maar ik ben wel van mening dat de upload met de het duurste abb 400 / 15 wel erg aan de lage kan is. en inderdaad met cloud diensten en youtube (uploaden van filmpjes) en plex (online) is 15 upload wel heel weining. Nu spreken ze over Delta gaat Digitaal, is allemaal wel leuk maar dat duurt natuurlijk nog wel even, ( dat het tijd kost om alles om te bouwen dat snap ik).

Maar om wat dieper op je vraag in te gaan, het heeft er mee te maken hoe de kabel (koper) is verdeeld, analog (die gaat dadelijk wel) digitaal tv en het internet (upload en download) dus de verdeling op de kabel zelf.

https://www.youtube.com/watch?v=RLoo...-gBYvyUzTWJnOk

hopelijk geeft dit wat duidelijkheid !
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

We merken ook dat de vraag naar een hogere uploadsnelheid steeds meer toeneemt, mede door de genoemde internetdiensten waarvoor dit belangrijk is en steeds belangrijker wordt. Aan deze vraag zullen we moeten voldoen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dominique
          Helaas is het wel zo dat met de kabel de verhouding nooit gelijk zal zijn als met glasvezel.
          volgens het Docsis verhaal kan coax uiteindelijk een gelijke up- en download krijgen.
          overigens dat zal nog wel even duren en tegen die tijd is glasvezel ook weer sneller.
          http://www.cablelabs.com/full-duplex-docsis/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            Oorspronkelijk gepost door Dominique
            Helaas is het wel zo dat met de kabel de verhouding nooit gelijk zal zijn als met glasvezel.
            volgens het Docsis verhaal kan coax uiteindelijk een gelijke up- en download krijgen.
            overigens dat zal nog wel even duren en tegen die tijd is glasvezel ook weer sneller.
            http://www.cablelabs.com/full-duplex-docsis/
            maar dan kan er veder geen ander signal over

Reageer

tegen die tijd zal alles wel IPTV zijn

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                tegen die tijd zal alles wel IPTV zijn
                ik denk ook dat we daar ook naar toe gaan, het zal denk nog wel lang duren. maar denk dat dat wel de toekomst is.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X