Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• geen telefoon

Ik zit zonder telefoon. Internet doet het wel.
    Heb het modem al opnieuw opgestart maar telefoon blijft dood.
    Hoe kom ik er achter of het aan mijn telefoon ligt of aan het modem?

Sluit de telefoon eens rechtsreeks aan op het modem.
    Brandt het ledje van tel 1 wel op het modem?

Reageer

Het lampje tel 1 brandt. Maar de lijn blijft dood.
      Hoe doe ik dat rechtstreeks aansluiten op het modem? Er loopt nu een kabeltje van de telefoon af die in het modem vastgeklikt zit.

Reageer

Je kan ook kijken of het lampje van Tel1 gaat knipperen als je probeert te bellen. Zo kun je zien of een inkomend belletje wel op het modem geregistreerd wordt.

Reageer

ok dank je Tim, ga ik ff doen

Reageer

Tim,
            Het lampje gaat niet knipperen, het blijft gewoon groen als ik met mijn mobiel mijn huisnummer bel.

Reageer

Heb je een mogelijkheid om eens een ander toestel te proberen, Marie? Zo is eenvoudig na te gaan of het modem goed functioneert.
              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Ik ben vanmiddag thuis, dan ga ik testen. Alvast bedankt Matthijs

Reageer

Ik ben erachter wat er aan de hand was en ik ben zelf de schuldige
                  Bij het uitbreken van de gipswand heb ik alles losgekoppeld gehad en ik heb daarna het kabeltje van de telefoon verkeerd om in het modem geprikt, beetje kippig geweest
                  In ieder geval bedankt voor het meedenken, mijn telefoon doet het weer.

Reageer

Gelukkig dat het allemaal weer werkt Bedankt dat je dit nog even aangeeft. Heb je reactie gelijk even aangemerkt als beste antwoord
                    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X