Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet valt regelmatig weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet valt regelmatig weg

    Sinds een week al slecht internet ontvangst via vaste verbinding. Verbinding valt regelmatig weg. Televisie stoort ook vaak. Hoor van de buren en verder in de buurt dezelfde problemen.

  • #2
    Welkom op het forum Dereus!

    In de wijk zie ik zo op het eerste gezicht geen afwijking. Wel zag ik dat je modem nog geen herstart heeft gehad. Reboot het modem en herstart minimaal vijf minuten later, mits aanwezig, ook de router. Maak voor de TV eens een rechtstreekse aansluiting op punt van signaal binnenkomst zonder het gebruik van splitters en/of versterkers.

    Ik hoor graag of dat verbetering heeft gebracht.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik heb de laatste weken hetzelfde probleem met het internet met de melding "kan geen verbinding maken " ,,heb de modem ook al eens herstart maar probleem blijft regelmatig terugkomen.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ik heb sinds afgelopen vrijdag geen digitaal tv signaal (Bluesroute, Middelburg). Een beeld vol blokken, geluid valt weg en ook het analoge signaal is erg slecht met ruis en sneeuw. Sinds gisteren valt ook mijn internetsignaal steeds weg of is ontzettend traag. Uiteraard alles gecontroleerd met verschillende TV's, nieuwe kabels aangeschaft, rechtstreeks aangesloten, etc. Inmiddels al 3 keer gebeld met de helpdesk. Ben erg benieuwd wanneer dit probleem eindelijk wordt opgelost....
          Ik ben erg ontevreden en ontstemd!!!!!

          Reageer


          • #6
            MatthijsL ik heb inderdaad nog niets gereset, maar hoor dat er meerder problemen in de Mortiere zijn. Tv zit geen splitter tussen...
            Zit nu bij een vriend en die heeft ook problemen (zelfde wijk)..

            Reageer


            • #7
              Baskab en de reus, ik zit in Robert Johnsonstraat, dus vlakbij in zelfde wijk.....heb zelfde symptomen.

              Reageer


              • #8
                Hallo allemaal,

                Er zijn inderdaad problemen gemeld in Mortiere. Er kwamen binnen een korte tijd meerdere meldingen binnen. Onze technische dienst met betrekking tot het signaal zijn hier inmiddels mee bezig.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caroline
                  Hallo allemaal,

                  Er zijn inderdaad problemen gemeld in Mortiere. Er kwamen binnen een korte tijd meerdere meldingen binnen. Onze technische dienst met betrekking tot het signaal zijn hier inmiddels mee bezig.
                  Fijn! Houden jullie ons op de hoogte van de werkzaamheden?

                  Reageer


                  • #10
                    De plaats, waar je dat zou kunnen zien is bij Storingen en Onderhoud.
                    Rechtsboven onder Klantenservice.

                    Maar helaas!

                    Reageer


                    • #11
                      In ieder geval fijn dat er naar gekeken gaat worden!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        De plaats, waar je dat zou kunnen zien is bij Storingen en Onderhoud.
                        Rechtsboven onder Klantenservice.

                        Maar helaas!
                        Geen enkele melding of status te vinden betreffende deze storing!!

                        Reageer


                        • #13
                          Deze ochtend is er een aannemer aan het werk, er kunnen dus enkele signaalonderbrekingen zijn tijdens deze werkzaamheden. We hopen vandaag stappen te ondernemen om dit op te lossen.

                          Reageer


                          • #14
                            De problemen lijken nu helemaal opgelost!

                            Reageer


                            • #15
                              Goed om te horen baskab! Bedankt voor het melden
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X