Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Haperend internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Haperend internet

We hebben regelmatig haperend internet.

Ik heb al geprobeerd om het modem en de router te herstarten, maar dit heeft helaas geen effect.
    De waardes in het modem zien er naar mijn idee aan de lage kant uit.

[img]c431fe01-d6db-4d37-aae1-2e45fcd9de9a.jpg[/img]

Het gaat om de omgeving vlissingen.

Heb je het modem al eens gereset?
    Zo je een eigen router gebruikt, deze na een minuut of 5 ook resetten.

Heb je bekabeld ook problemen of heb je het over wifi?

Reageer

Hallo Bauke, welkom op het forum

Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd. Het binnenkomend signaal is prima. Wel is het zo dat je nog niet het meest recente type WiFi-modem hebt. Voor de zekerheid stuur ik je deze op. Deze beschikt ook over een 5ghz netwerk en het huidige enkel over 2,4ghz. Op deze manier heb je meer flexibiliteit om uit te wijken.

Reageer

Dankjewel!

Ptrol Ja modem en eigen router had ik al gereboot ;-)
        Verder was het op zowel WIFI als bedkabeld.

Tim Ik heb geen mail gestuurd zover ik weet ;-) Dus dat vind ik wel ergens bijzonder ;-)

Ondertussen zijn de waardes wel weer iets verbeterd:

[img]c915514a-5072-4162-82a2-125ab75f5abc.jpg[/img]

Waar testraks alles rond de -15 dbmv zat zie je nu alles rond de 12 zitten
        Verder is de upstream op de kanalen 3 & 4 weer aanwezig

Reageer

Oh dat is apart, ik had een bericht naar [email protected] met de titel haperend internet. Misschien iets te snel een conclusie getrokken. Zou je zo vriendelijk willen zijn om alsnog even een mailtje met jouw gegevens te sturen? Dan kan ik even nagaan of ik 't ook naar jou heb opgestuurd of iemand anders ineens met een verrassingspakket voor de deur staat.

edit: gezien de waardes op het modem denk ik dat we het beste een monteursbezoek kunnen regelen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
            Oh dat is apart, ik had een bericht naar [email protected] met de titel haperend internet. Misschien iets te snel een conclusie getrokken. Zou je zo vriendelijk willen zijn om alsnog even een mailtje met jouw gegevens te sturen? Dan kan ik even nagaan of ik 't ook naar jou heb opgestuurd of iemand anders ineens met een verrassingspakket voor de deur staat.

edit: gezien de waardes op het modem denk ik dat we het beste een monteursbezoek kunnen regelen.
            Zojuist de gegevens gemaild :-)

Reageer

Dankjewel Bauke, ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst. Waarschijnlijk kan er 't beste even een monteur komen om de aansluiting na te zien. Hiervoor nemen we binnenkort telefonisch contact op.

Reageer

Hi Tim,

Even een update.

De monteur is langs geweest. In eerste instantie kreeg de bekabeling de schuld.
                Op ons aandringen heeft hij nog even verder gekeken, toen bleek dat het telefoon gedeelte van het modem nog aan stond, terwijl dit niet wordt afgenomen. Dit kon ook niet worden uitgeschakeld.
                Hierop is een nieuw modem geplaatst.
                Daarna waren de waarden vele malen beter.

Het lijkt dus gezeten te hebben in het modem.

Reageer

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, super fijn dat het opgelost is!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X