Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internet verbinding

    is er bij iemand bekend of er problemen in Terneuzen zijn wat betreft de internet verbinding. bij mijn laptop rechtstreeks aan het modem gekoppeld krijg is downloadsnelheid ongeveer 120 mb (zou 150 moeten zijn) en upload niet meer dan 0.5 mb zou 15 moeten zijn.

    mijn request duren dus heel lang.

  • #2
    Heb je het modem al eens herstart?
    Zo je een eigen router gebruikt.
    Herstart deze dab 5 minuten later ook eens.

    Reageer


    • #3
      modem al herstart en bij de test met mijn laptop na de modem herstart de router er tussenuit gehaald.

      Reageer


      • #4
        In bridgemode ingesteld?
        Zo ja, test wel via poort 1 uitgevoerd?

        Reageer


        • #5
          ik heb nog een oud modem zonder router.

          Reageer


          • #6
            als je een EPC3212 hebt, dan kun je in jouw browser "192.168.100.1" (zonder quotes) zetten.
            dan krijg je een afbeelding zoals hier onder.
            hoe ziet dat bij jou er uit ??

            [img]f33a930c-1fbc-4863-a5ac-c75af77cb855.jpg[/img]

            Reageer


            • #7
              bij mij ziet het er zo uit. dit is via men pc waar nog een utp4 kabel naar toe ligt. maar deze gaf altijd een snelheid aan van 100mb omdat dat het max. is. nu komt de snelheid niet boven de 65 en opload nog niet bij de 1

              Downstream Channels
              Power Level: Signal to Noise Ratio:
              Channel 1: -4.7 dBmV 37.8 dB
              Channel 2: -4.8 dBmV 38.1 dB
              Channel 3: -4.7 dBmV 38.2 dB
              Channel 4: -4.7 dBmV 37.9 dB
              Channel 5: -4.0 dBmV 38.2 dB
              Channel 6: -3.9 dBmV 38.6 dB
              Channel 7: -3.6 dBmV 38.6 dB
              Channel 8: -3.5 dBmV 38.6 dB


              Upstream Channels
              Power Level:
              Channel 1: 55.9 dBmV
              Channel 2: 56.1 dBmV
              Channel 3: 52.1 dBmV
              Channel 4: 51.9 dBmV

              Reageer


              • #8
                hier zal een moderator even naar moeten kijken
                je kunt ook een email sturen naar [email protected]
                vermeld jouw klantnummer en beschrijf het probleem.
                dan kunnen ze er mee aan de slag.

                Reageer


                • #9
                  zal ik doen. zal ook een mail naar zeelandnet helpdesk zenden met het probleem. alvast bedankt iedereen voor de aangeboden hulp

                  groeten Marien

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo,

                    na een 5e maal modem en router opnieuw te hebben gestart, lijkt alles weer te werken zoals ik verwacht dat het werkt.
                    weet niet wat er is gebeurd, maar zal het maar beschouwen als een van de raadsels van de automatisering.

                    iedereen bedankt

                    groeten

                    Marien Meijer

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo Marien,

                      goed om te lezen dat het weer naar behoren werkt. Ik of een collega zal morgen even de e-mail oppakken en alles doormeten om te zien of er een verstoring was.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X