Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet Geersdijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Internet Geersdijk

Dit speelt niet alleen in Domburg in Geersdijk ook al enkele dagen problemen ook met de download.
    En er zou een monteur komen die pas dus een dag later een berichtje stuurt en vervolgens niet komt opdagen
    Elke jaar hetzelfde

Hallo Beuk, ik begrijp dat je zojuist een collega gesproken hebt die je heeft doorverbonden aan onze planning. Er zou een monteur komen, deze werken tot 18u vandaag. Mogelijk is deze nog onderweg.

Reageer

Volgens de planner staat er GEEN monteur ingeland voor Geersdijk dit is dus al vaker gebeurt zitten we dus weer met dezelfde zooi als anders een instabiele internet verbinding en een telefoon die regelmatig uitvalt zodat we slecht tot niet te bereiken zijn op het vaste nummer aangezien we niet aan iedereen het mobiele nummer willen geven
      Dit zelfde komt dus vaker voor vandaar dat ik weer boos moet gaan worden,

Reageer

Net onze planning gesproken en ze zijn er momenteel nog mee bezig om zo snel mogelijk iets te regelen.

Reageer

Hoera alsnog een monteur gehad , netjes opgelost nieuw modem en de aansluiting vernieuwd.
          Heel fijn.

Reageer

nee

Reageer

Fijn om te lezen dat het toch nog gelukt is!

Reageer

Jammer dat dit zo negatief wordt gebracht, maar fijn dat het toch weer is opgelost.
                Als ik het goed begrijp, is er zelfs overwerk aan te pas gekomen.........

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                  Jammer dat dit zo negatief wordt gebracht, maar fijn dat het toch weer is opgelost.
                  Als ik het goed begrijp, is er zelfs overwerk aan te pas gekomen.........
                  iets positief onder de aandacht brengen is voor veel mensen een hele opgave, .

Reageer

Ik kan me de frustratie volledig voorstellen. Aan het eind van de middag bleek er een probleem te zijn met de agenda van onze monteurs waardoor het bezoek mogelijk uitgesteld zou worden tot maandag. Gelukkig hebben we nog iets kunnen regelen.

Reageer

Dit alles was dus niet De oplossing het heeft maar enkele uren geduurd nadien weer niets dan heel langzaam en instabiel netwerk dus moet er meer aan de hand zijn , nu maar hopen dat ze eens bij het begin beginnen en ondertussen zitten we dus bijna een week met een slecht tot niet werkende verbinding, betalingen kunnen niet gedaan worden enz enz

Reageer

Ik heb dit bij mijn collega's neergelegd. Mogelijk is er een signaalprobleem van buitenaf. Indien ze nog binnen willen kijken, dan nemen ze van te voren even telefonisch contact met je op.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X