Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen geluid en geen filmpjes afspelen op laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen geluid en geen filmpjes afspelen op laptop

    Op de Zeelandnetpagina wilde ik Live TV kijken maar ik had geen geluid! Nu even verder gekeken: ook bij de YouTube filmpjes heb ik alleen beeld en geen geluid. Onze eigen videos kan ik helemaal niet meer afspelen! De speakers staan op 100% ook geluid bij filmpjes staat aan en niet gedempt. Ook heb ik gezien dat het geluid bovenaan een tabblad aan staat. Wat kan het zijn?
    Het enige wat veranderd is en wat in de richting kan komen is dat wij onlangs een action cam hebben gekocht en daarbij deze niet afgespeeld kregen maar met de VLC player wel. Deze stond overigens al wel geinstalleerd en heb ik alleen geupdatet. En ik heb deze eigenlijk alleen op video niveau er aangekoppeld.
    Wie weet de oplossing?

  • #2
    Als ik naar Onlineluisteren.nl krijg ik ook al een paar dagen geen geluid

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Ik ben nergens met mijn handen aan gekomen Tim,
        Maar bij mij is het op de PC
        Hij heeft altijd gewerkt,staat gewoon in mijn balk
        klik het juiste station aan ,en hij gaat spelen
        maar toch fijn ,dat je gereageerd hebt,en ik ga het proberen

        Reageer


        • #5
          Geef VLC eens alle rechten als standaardafspeelprogramma.

          Reageer


          • #6
            Leuk gezegd Ptrol ,waar vind ik dat?
            Bedankt voor het reageren
            Gr Koekeroe

            Reageer


            • #7
              Ik heb gekeken en voor afspelen is speakers 100% geinstalleerd. Voor geluiden windows standaard. Er staat maar 1 keuze dus niets extra's.

              Reageer


              • #8
                Standaardprogramma's instellen:
                Win10: https://support.microsoft.com/nl-nl/...-in-windows-10
                Win7: https://support.microsoft.com/nl-nl/...fault-programs

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door anbrobra
                  Ik heb gekeken en voor afspelen is speakers 100% geinstalleerd. Voor geluiden windows standaard. Er staat maar 1 keuze dus niets extra's.
                  Kun je eens alle niet gebruikte stekkers eruit halen (usb en audio/koptelefoon/speakers)? Doet-ie het dan wel?
                  Het idee is dus dat je camera/webcam/speakers loskoppelt. Tenzij je geen laptop hebt maar een pc, en je die speakers nodig hebt.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb een PC
                    Gr Koekeroe

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe
                      Ik heb een PC
                      Gr Koekeroe
                      Sorry, Koekeroe; als je goed kijkt zie je dat ik ik reageer op anbrobra. Hij/zij heeft dit onderwerp gestart.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe
                        Ik heb een PC
                        Gr Koekeroe
                        Sorry, Koekeroe; als je goed kijkt zie je dat ik ik reageer op anbrobra. Hij/zij heeft dit onderwerp gestart.
                        Dat is toch goed,,Goeroe
                        Fijn toch dat er mensen zijn ,die andere mensen willen helpen
                        Bedankt,ik roep Prof hulp in ,ik ga er zelf niet aanzitten
                        Bedankt voor uw reactie
                        Gr Koekeroe

                        Reageer


                        • #13
                          Nu had ik opeens wel geluid! Kraakte wel meer dan anders. Zou de geluidskaart ofzo niet meer goed werken?

                          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                          Oorspronkelijk gepost door anbrobra
                          Ik heb gekeken en voor afspelen is speakers 100% geinstalleerd. Voor geluiden windows standaard. Er staat maar 1 keuze dus niets extra's.
                          Kun je eens alle niet gebruikte stekkers eruit halen (usb en audio/koptelefoon/speakers)? Doet-ie het dan wel?
                          Het idee is dus dat je camera/webcam/speakers loskoppelt. Tenzij je geen laptop hebt maar een pc, en je die speakers nodig hebt.

                          Reageer


                          • #14
                            Krakend geluid is in mijn ervaring vaak een stekkertje (van losse boxen) die niet lekker zit.

                            Je zou het eens na kunnen laten kijken als het probleem blijft.

                            Reageer


                            • #15
                              Bedankt voor het meedenken maar het gaat om een laptop met ingebouwde boxen. Of hoe werkt dat? Of nog suggesties? Alvast bedankt.

                              Oorspronkelijk gepost door TimH
                              Krakend geluid is in mijn ervaring vaak een stekkertje (van losse boxen) die niet lekker zit.

                              Je zou het eens na kunnen laten kijken als het probleem blijft.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X