Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Upload snelheid nagenoeg 0

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Upload snelheid nagenoeg 0

    Meerdere meldingen van tegen gekomen, bij ons (Domburg) nu ook al 2 dagen geen tot weinig upload snelheid, terwijl de download vol gaat. Letterlijk 0,1 tot 0,5 Mbit upload.

    Alle genoemde oplossingen al geprobeerd, maar net zoals in andere topics vermoed ik toch een technisch mankement. We hebben nog zo een klein (ouder) Cisco modem. Heeft er ook veel moeite mee bij een reset om alle lampjes weer te laten branden.

    Misschien mogelijk om de verbinding te testen op afstand?

  • #2
    stuur effe een email naar [email protected]
    met jouw klantnummer en andere gegevens.
    en een omschrijving van het probleem.

    Reageer


    • #3
      Welkom op het forum Robbertvreeke!

      Er zijn wat signaalproblemen in Domburg. Dit kan invloed hebben op de download en/of upload van de internetverbinding en op de televisie. Het heeft onze aandacht.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Bekend probleem blijkbaar.
        Zou het niet attent zijn dit dan ook bij de storingen/onderhoud te zetten. MatthijsL?

        Reageer


        • #5
          Gisteren was het na het bericht van MatthijsL opeens weer goed. Vandaag tot 12.00 uur ook, nu weer uploadsnelheid 0,2 mbit. Had gisterochtend vroeg al naar helpdesk gebeld, er komt nieuw modem aan. Echter zouden er dan ook algemene problemen in Domburg zijn, ik mis deze inderdaad op de storingspagina, waar ik al dagen op kijk.

          Wat is de status m.b.t. de problemen in Domburg? Drie dagen is toch wel lang.

          Reageer


          • #6
            Het wisselt een beetje wat signaalsterkte betreft. Lijkt hardnekkig. Onze collega's werken er iig hard aan om het te verhelpen, maar durf er niet precies een termijn aan vast te plakken.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Vierde dag op rij nu. Wederom benieuwd naar status update.

              Volgens storingspagina Zeelandnet en Delta is er geen storing in Domburg. Wat hier voor geschreven wordt duidt toch op iets anders..

              Afhankelijk van deze verbinding voor werk via server, ik heb geen Zeelandnet verbinding genomen om vervolgens via 4g te moeten werken..

              Hoop dat het snel opgelost wordt?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Robbertvreeke
                Vierde dag op rij nu. Wederom benieuwd naar status update.

                Volgens storingspagina Zeelandnet en Delta is er geen storing in Domburg. Wat hier voor geschreven wordt duidt toch op iets anders..

                Afhankelijk van deze verbinding voor werk via server, ik heb geen Zeelandnet verbinding genomen om vervolgens via 4g te moeten werken..

                Hoop dat het snel opgelost wordt?
                Heb je al een mail naar forumbeheer(zoals in de eerste reactie van fred44nl) gestuurd? Ik had namelijk ook problemen(Ouder model modem) en aan de hand van dat antwoord heb ik een mail gestuurd met de vraag of zij konden zien wat er aan de hand was. Ze ontdekten fouten in mijn modem en hebben meteen de nieuwe router toegestuurd die inmiddels ook al is ontvangen.Echt een supersnelle service.

                Reageer


                • #9
                  Ik zou afgelopen maandag direct een nieuw modem toegestuurd krijgen, maar heb er nog altijd geen ontvangen. Wij hebben de "storingen" nu op 3 locaties binnen Domburg. Soms wel, soms niet.

                  Ga morgen bellen en/of mailen.

                  Reageer


                  • #10
                    Robbert, je kunt misschien ook de pagina met informatie over compensatie bekijken. Natuurlijk heb je het liefst een goed werkende verbinding, echter voor die gevallen waar dat niet het geval is, is deze regeling onlangs in het leven geroepen.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi Robbertvreeke,

                        Ik heb de mail opgepakt en een verzoek doorgezet om een monteur langs te laten komen.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          We hebben al enige tijd niks meer vernomen. We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag.

                          Reageer


                          • #14
                            Sinds ik wat monteurs bezig heb gezien in Domburg hebben wij inderdaad weer volledig werkend internet, waarvoor dank.

                            Reageer


                            • #15
                              Bedankt voor de terugkoppeling, Robbert. Fijn om te lezen dat alles weer werkt!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X