Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Upload snelheid zeer slecht

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Upload snelheid zeer slecht

    Wederom is mijn verbinding met zeelandnet zeer slecht, speedtest is niet uit te voeren omdat mijn vebinding te veel errors geeft.
    lijkt erg op de vorige storing waar mijn uloadsnelheid zeer laag was. wat is hier de oplossing voor?

    test is bekabeld uitgevoerd, herstart van de router levert ook geen verbetering op.

  • #2
    Eigen router in gebruik?
    Zo ja, haal die er eens van tussen en sluit rechtstreeks aan op poort 1 van het wifi-modem. Test dan nog eens.

    Controleer de aansluiting op het modem eens.Goed stevig met de hand aangedraaid?

    Geen dubbele firewall in gebruik?
    Zie ook afbeelding.

    Bij gebruik wifi-modem SPI-Firewall op off?

    Reageer


    • #3
      Nee, staat geen eigen router, aansluitingen zijn goed, nu op dit moment is de snelheid weer ok, maar vanochtend was het eerst weer slecht, verbinding is niet stabiel, SPI staat ook uit,

      De vorige keer heeft de monteur de wandcontactdoos opnieuw aangesloten en dat heeft het toen opgelost maar blijkt dus geen definitieve oplossing.

      Reageer


      • #4
        Dan maar even wachten op een Moderator die je verbinding voor je na kan kijken.
        Deze heeft ook inzicht in bekende werkzaamheden in je buurt of meer klachten.

        Reageer


        • #5
          Hoi langevelde,

          Ik zie wat afwijkingen op je verbinding. Heb een verzoek verzonden naar onze collega's om verbinding verder na te kijken. Indien noodzakelijk komt er nogmaals een monteur langs. Die zal dan telefonisch een afspraak maken.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X