Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanvraag internet/tv problemen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanvraag internet/tv problemen.

    Hoi,

    De aanvraag van internet en tv lijkt maar eindeloos te duren.

    Mei heb ik woning gevonden in Vlissingen. Kom zelf uit brabant dus het is wel even een eindje. Het was voor mij bedoeld als nieuwe start .

    Eind mei heeft mijn bewind internet en televisie aangevraagd. Weken hoorde ik niks. Ineens kreeg ik eind juni een brief binnen van bewindvoerder dat ik moes tekenen en terug sturen naar hun. En hun zouden dit weer doorsturen naar Delta.

    De bewindvoerder en ikzelf moest dit tekenen. Volgens mij was dit soort bevestingbrief/contract?

    Ik hoopvol en dacht dat eindelijk de afspraak voor monteur zou komen bleek echter nog steeds niet.

    Nu zijn we wel bijna 2 maanden verder vanaf aanvraag datum..
    Ik heb afgelopen maandag gebeld naar Delta en die zeiden dat er niks binnen was van aanvraag internet en televisie. En zeiden dat ik maar nog moest wachten omdat schijnbaar erg druk is op moment en misschien de brief nog in behandeling is.

    Mijn bewindvoerder vond ook te lang duren dus die hadden toevallig maandag ook gebeld nadat ik gebeld had.

    Ik kreeg doodleuk te horen dat schijnbaar niks binnen was gekomen en dat heel aanvraag opnieuw moet?

    Vanochtend kreeg ineens bericht van bewind dat ze opnieuw contact hebben opgenomen met Delta, en dat brief is schijnbaar blijven liggen en nu in gang gezet word.


    Betekent dit dat nu eindelijk afspraak ga krijgen voor monteur? Zoja, hoelang kan dit ongeveer duren? Want ik snap het zelf totaal niet meer.

    Ik vind niet erg om week zonder internet te zitten maar na 2 maanden word je opgegeven wel beu dat lang duurt..

    Ik wist eerst niet dat zeelandnet bij Delta hoorde en jullie de internet en televisie verzorgde. Hopelijk kunnen jullie mijn helpen.

  • #2
    Hallo jkonings,

    Welkom op het Serviceforum.
    Heel vervelend dat het allemaal zo is verlopen.
    Kun je mij je klantgegevens doorsturen via een mail naar [email protected]
    Dan ga ik kijken wat er allemaal aan de hand is.

    Reageer


    • #3
      Hoi,

      Vandaag is eindelijk de monteur gekomen.
      Hij heeft de internet aangesloten en was zeer vriendelijk.
      Ik had mijn zeelandaccount gegevens nog niet gekregen en hij heeft meteen voor mijn gebeld en deze worden nog van week naar mijn toegestuurd.

      Super!

      Reageer


      • #4
        Mooi om te horen dat de monteur eindelijk de aansluiting heeft gedaan. Veel plezier met je internetverbinding!
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X