Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat heeft delta voor ons in petto?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Beste forumleden,

    Onze CEO Marco Visser heeft in een interview met de PZC zijn persoonlijke visie gegeven op onze toekomst.
    In het bericht van de PZC is een tipje van de sluier opgelicht ten aanzien van wat er in de komende jaren gaat komen.
    Zodra er meer bekend over is en dit van invloed is op onze klanten, zullen wij onze klanten hier uiteraard persoonlijk over informeren.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Beste forumleden,

      Onze CEO Marco Visser heeft in een interview met de PZC zijn persoonlijke visie gegeven op onze toekomst.
      In het bericht van de PZC is een tipje van de sluier opgelicht ten aanzien van wat er in de komende jaren gaat komen.
      Zodra er meer bekend over is en dit van invloed is op onze klanten, zullen wij onze klanten hier uiteraard persoonlijk over informeren.
      Het zal je duidelijk zijn, Anette, dat ik ( en welllicht vele klanten met mij ) van mening zijn, dat je daar dan eerst je klanten via het eigen Delta-platform van op de hoogte brengt.

      Ook al is het dan maar "een tipje"!

      Hiermee wil ik graag dit onderwerp afsluiten.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Het zal je duidelijk zijn dat ik ( en welllicht vele klanten met mij ) van mening zijn, dat je daar dan eerst je klanten via het eigen Delta-platform van op de hoogte brengt.
        Hiermee wil ik graag dit onderwerp afsluiten.

        Ben ik het dus pertinent niet mee eens.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Hiermee wil ik graag dit onderwerp afsluiten.
          Als je dan nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd

          Reageer


          • #20
            Klaag Klaag Klaag .
            Het eerste wat ze doen als Delta via de krant , een breed media dus laat weten dat ze nog verder gaan investeren .
            Goed ik was er ook niet mee eens dat er televisie zenders verdwenen maar op een gegeven moment moet je af gaan wegen of het financieel nog te dragen is voor de abonnees .
            Maar sommige realiseren zich niet dat Delta qua prijs en internet snelheid helemaal nog niet zo duur is ten opzichte van andere aanbieders .
            Vergelijk het maar eens met KPN Ziggo en alles wat er verder nog aangeboden wordt , even buiten beschouwing genomen of het hier verkrijgbaar is alleen puur de snelheid en wat de kosten zijn .
            Zal je zien dat de prijs van Delta best nog mee valt .
            Overigens ik heb zelf al jaren internet van Delta en als er een snelheidsverhoging op een abbo plaats vind blijft de prijs vaak het zelfde .

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Hiermee wil ik graag dit onderwerp afsluiten.
              Als je dan nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Mapje
                Dat wordt dan waarschijnlijk weer een rondje nieuwe modems voor degenen die de hoogste snelheid van 1Gbps willen kunnen behalen ]
                En vergeet niet dat je al die oude cat5 netwerkkabels moet vervangen om ook daadwerkelijk tot aan je hardware van die snelle bandbreedte te kunnen genieten
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  Als je dan nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
                  Mochten er mensen zijn die hier toch nog iets over kwijt willen, switch daarna gerust door naar

                  https://forum.zeelandnet.nl/televisi...html#post47744
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X