Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opeens geen internet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opeens geen internet meer

Goedemorgen,

Ik heb sinds gister avond opeens geen internet meer, wifi doet het wel maar heeft geen internet verbinding. Gebruik gewoon de standaard router, heb alles geprobeerd wat ik kon vinden op de delta site. Het internet lampje gaat niet branden.

Wie kan mij helpen?

Je hebt het modem al eens 30 sec. van stroom gehaald en daarna opnieuw opgestart?
    Brandt er geen enkel lampje op het modem?

Reageer

Hoi evaprince,

Welkom op het forum!

Als ik het zo lees vermoed ik dat je gebruik maakt van een losse router en een EPC 3212 modem. De losse router zend een Wifisignaal uit dat je kan ontvangen, maar omdat je modem geen verbinding heeft kan je alsnog niet online. Als de lampjes niet branden op het modem, zoals Ptrol ook al aangeeft, dan lijkt het probleem een defecte adapter. Dit is alleen zo een beetje moeilijk te beoordelen. Mocht het idd zo zijn dat de lampjes niet branden en je gebruikt een EPC 3212 modem, dan kan je kosteloos bij BCC of MediaMarkt een nieuwe voeding ophalen. Neem de oude dan wel even mee.
      Is er geen BCC of MediaMarkt in de buurt, of branden er nog wel lampjes op je modem, stuur dan even een berichtje naar [email protected] met je klantgegevens en een kleine omschrijving van het probleem of neem telefonisch contact op met de klantenservice via 0118 - 22 55 00. Wij kunnen je dan een adapter laten toesturen of je verwijzen naar een afhaalpunt in de buurt. Indien noodzakelijk zetten we een melding door voor verder onderzoek.

De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X