Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bij doorschakelen telefoon geluid slecht bij de beller

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bij doorschakelen telefoon geluid slecht bij de beller

    Hallo,
    Ik heb een vaste telefoon doorgeschakeld naar mijn mobiel. Helaas is dan voor degene die mij belt het geluid zo slecht dat ze me onmogelijk kunnen verstaan. Is hier een oplossing voor, want ik vind dit erg vervelend, omdat het zakelijk is en ik dit erg amateuristisch vindt. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!

  • #2
    Heb je deze met *21* doorgeschakeld, of via een functie in je eigen telefoon?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Heb je deze met *21* doorgeschakeld, of via een functie in je eigen telefoon?
      Via *21*

      Reageer


      • #4
        Welk geluid is er precies slecht? Van de vaste lijn? Van het ingesproken voicemail bericht? Of van de uiteindelijke verbinding op de mobiele telefoon?

        Reageer


        • #5
          Bij degene die belt, (dus niet bij mij op mijn mobiel) is het geluid erg slecht. Het ligt niet aan mijn mobiel, wat ik eerst dacht, want als een beller rechtstreeks mijn mobiel belt gaat het goed. Het ligt dus puur aan de doorschakeling. Voice mail is niet van toepassing, dat weet ik niet.

          Reageer


          • #6
            @gjderooij
            Geeft iedere beller dit aan, die wordt doorgeschakeld naar jouw mobiel? Heb je het zelf al eens getest door iemand binnen jouw huishouden naar het vaste nummer te laten bellen?
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Ik heb overigens iets vergelijkbaars gehad tussen Cheapconnect SIP en Tele2 mobiel: als de SIP lijn gebeld werd door een Tele2 mobiel-klant was het volstrekt onverstaanbaar. Dat heb ik opgelost door de 'pakketgrootte in ms' van 30 ms naar 20 ms te zetten. Ik begrijp dat je dit zelf niet kunt aanpassen, dat zou in een instelling in het telefonieplatform kunnen zijn

              Reageer


              • #8
                Ja Caroline, ik heb het zelf ook getest en het was inderdaad onverstaanbaar, nog iemand tips??

                Reageer


                • #9
                  Is het probleem met het geluid inmiddels al opgelost gjderooij? Wij vernemen dan graag wat de oplossing is geweest.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    We hebben al enige tijd niks meer vernomen. We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X