Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet

    heb de laatste dagen als ik probeer inteloggen krijg ik steeds de melding dat ikgeen verbinding heb met internet rara hoe kan dit je gaat s`avonds slapen en alles werkt goed en dan ga je devolgende morgen aan de slag en heb je geen internet heel vervelend heb dit probleem telefonisch besproken maar zou dit graag opgelost willen zien .

  • #2
    Hallo smastad, welkom op het forum.

    Wat bedoel je precies met inloggen? Gaat dit om de e-mail of iets anders?
    Heb je op meerdere apparaten geen internet?

    Reageer


    • #3
      Ik krijg die melding ook regelmatig dat is een eigenaardigheidje in Windows 10
      je krijgt dan de melding dat je geen verbinding hebt met het ethernet.
      Even de stekker van de internetverbinding eruit trekken en weer vastzetten en ik heb weer internetverbinding
      Ook al eens gekeken in mijn instellingen maar die staan allemaal goed
      Ik vermoed dat het te maken heeft met het opstarten van de computer dat hij dan de internetverbinding niet kan vinden.

      Reageer


      • #4
        Moet heel eerlijk toegeven dat ik dit ook wel eens heb. Met de internet verbinding zelf is niets aan de hand. Rechts onderin op het interneticoontje klikken (staat dan een geel uitroepteken bij) en op Problemen Oplossen klikken. Dan stelt de computer de achtergrondinstellingen opnieuw in en is het opgelost.

        Denk dat dit gewoon een Windows 10 dingetje is.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TimH
          Denk dat dit gewoon een Windows 10 dingetje is.
          Een soortgelijk probleem heb ik in Linux, op en snelle laptop (I7 3,5GHz met SSD).
          Er komt een verkeerd icoon in de werkbalk, omdat de laptop klaar is, voordat het modem kan antwoorden.
          d.m.v. een truuk heb ik een vertraging van 10 seconden ingebouwd, dan is het goed.

          Mogelijk is er onder Windows een soortgelijk verschijnsel..........

          Reageer


          • #6
            Of zoals Michiel Romeyn zou zeggen:

            [img]52a12913-6668-4ea5-839f-2edb3fd512b6.jpg[/img]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X