Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

e mails van zeelandnet server ophalen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • e mails van zeelandnet server ophalen

    Onze computer is gecrashed en ik wil een gedeelte van mijn oude e mails van de zeelandnet server uploaden in ons nieuwe outlook programma

  • #2
    Als de mail op de server van ZeelandNet staat, is het dus een Imapaccount of een POP3 met kopie op de server achterlaten.

    Je kan in Webmail kijken of de gewenste mail daar staat.

    Je bedoelt Outlook van MS.
    Dan vind je hier de instellingen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=57,E=0000063176972435460,K=798,Sxi=7 ,dtree=guid({787C6D55-06B1-458B-A923-D809E4AAF03B}),TS=ZeelandnetNL_2016#.WUg0YLkUm72

    Reageer


    • #3
      Nog van harte welkom op het forum, asenkees

      Ben je nog verder gekomen met de tips van Ptrol? Kun je via de webmail zien of er oude mails staan?
      Want als dat niet het geval is, dan hoop ik dat er van je 'gecrashte' computer nog mail terug te halen is.

      Vandaag heb ik trouwens gezien dat computers ook kunnen crashen van de warmte, en dat ze het dan weer kunnen gaan doen als ze afgekoeld zijn...

      Reageer


      • #4
        Hallo asenkees,

        we hebben al enkele dagen niks meer van je vernomen. Is het probleem nog opgelost?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X