Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetsnelheid via DSL

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetsnelheid via DSL

    Bij wie moet ik zijn als internet via mijn wandcontactdoos niet snel genoeg is??
    ik wil overstappen van zeelandnet naar kpn en die vertellen me dat mijn snelhied te laag is via de wandcontactdoos in de woning?

  • #2
    ZeelandNet levert Internet via de kabel.
    De snelheid hangt van je abonnement af.

    Internet krijg je doordat je met een modem (wifi-modem) verbonden bent.
    ZeelandNet garandeert alleen de snelheid behorende bij je abonnement als je bekabeld rechtsreeks op het modem bent aangesloten. Niet de wifi-snelheid.

    Je hebt het over wandcontactdoos.
    Maak je soms gebruik van een versterker.
    Is deze geplaatst op een plaats waar het wifibereik goed is?

    Wifi kan je verbeteren, zie https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

    Reageer


    • #3
      Er staat ook dat ik wil overstappen van zeelandnet naar een andere provider die gebruik maakt van de orginele wandcontactdoos in huis (heeft niets met zeelandnet te maken) weet iemand bij wie ik dan moet zijn voor de adsl verbinding? ?

      Reageer


      • #4
        Bij die andere provider.

        Reageer


        • #5
          Dorreman, ik denk dat je op een plaats woont waar KPN geen snelle verbinding kan leveren. En dat proberen ze je te vertellen.
          De maximaal haalbare snelheid kun je hier controleren.

          ZeelandNet levert internet via de tv-kabel. KPN gebruikt de telefoonlijn. Dat is een groot verschil. Op de plaats waar ik woon kan KPN maximaal 12 Mbit leveren. Dat is een fractie van wat ZeelandNet te bieden heeft

          Is je vraag beantwoord, klik dan even op Beste antwoord. Bedankt alvast.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X