Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi Wachtwoord kwijt/vergeten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi Wachtwoord kwijt/vergeten

    Hallo!

    Ik heb een wifi router alleen ik ben mijn wachtwoord kwijt. Het stond op een zeelandnet papier maar dat is ook ineens verdwenen. Hoe moet ik dit oplossen?

    Groetjes, Luuk

  • #2
    Zie: http://nl.wikihow.com/Zo-kom-je-acht...-bent-vergeten

    Reageer


    • #3
      Welkom op het forum Luuk van Hage!

      Is het nog gelukt om je Wifiwachtwoord te achterhalen? Wanneer je de Wifi gebruikt via ons modem, dan kan je ook inloggen op het modem om het wachtwoord te achterhalen.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Wat is het modum? Welke site is dat

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Luuk van Hage
          Wat is het modum? Welke site is dat
          Op http://192.168.11.1 kun je het modem vinden. Inloggen met gebruikersnaam beheer en wachtwoord zeelandnet, of alleen gebruikersnaam beheer en geen wachtwoord.

          Reageer


          • #6
            ik ben de gebruikersnaam en wachtwoord van mijn wifi kwijt. ik heb mijn modem gereset en tracht daarna in te loggen op 192.168.11.1 hetgeen niet lukt .

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door bram Bekijk bericht
              ik ben de gebruikersnaam en wachtwoord van mijn wifi kwijt. ik heb mijn modem gereset en tracht daarna in te loggen op 192.168.11.1 hetgeen niet lukt .
              Je kunt betert een nieuw topic hierover starten in plaats van een berichtje in een topic van dik 2 jaar oud.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X