Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opzegging Abonnement alles-in-1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opzegging Abonnement alles-in-1

    Ik had aangevraagd voor stopzetting van mijn Abonnement van Alles-in-1 (internet/telefoon/tv) maar was door vakantie
    1 (EEN) dag te laat, Delta ken geen flexibiliteit of enig uitzondering door omstandigheden.
    Dit zal ik zeker meenemen als mijn abo's van mijn andere producten zoals Electriciteit/Gas weer verlengt moeten worden,
    zal waarschijnlijk nu ook overstappen met deze abo's tzt.

    Gewoon belachelijk dat niet enig coulance wordt getoond ...

    Henny Stokkerman

  • #2
    Als je abonnement afgelopen is, kan je toch per maand opzeggen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Als je abonnement afgelopen is, kan je toch per maand opzeggen.
      Nee, deze abo loopt normaal tot 1 jul 2018 maar wilde dit eerder stoppen omdat ze zenderwijzigingen
      en prijzen hebben veranderd, maar helaas was ik 1 dag te laat wegens omstandigheden.
      Dus nu moet ik nog 1 jaar wachten !! om 1 dag !

      Reageer


      • #4
        Kon je niet via Webmail opzeggen dan?

        De prijsverhoging is al een flinktijdje bekend.
        De mogelijkheid om op te zeggen voor de zenderwijzigingen kwamen daarna en boden ook weken de tijd?

        Reageer


        • #5
          ik was op vakantie aan de moezel en daar heb je totaal geen bereik, zelfs met je telefoon hebben ze nog geen eens 3g verbinding, ben maandag (pinksteren) 5 juni teruggekomen en dinsdag 6 juni het verzoek gedaan ... ook niet direct in de gaten dat 5 juni de laatste dag zou zijn !

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door hennys
            ik was op vakantie aan de moezel en daar heb je totaal geen bereik, zelfs met je telefoon hebben ze nog geen eens 3g verbinding, ben maandag (pinksteren) 5 juni teruggekomen en dinsdag 6 juni het verzoek gedaan ... ook niet direct in de gaten dat 5 juni de laatste dag zou zijn !
            en had dit ook aangegeven in mijn email ...

            Reageer


            • #7
              juridisch etc zal Delta wel in het gelijk zijn maar een klein beetje coulanse had ook gekund, dit heeft me nu wel besloten ook om mijn andere producten over te hevelen na einde contract wat ik anders niet over gedacht zou hebben.

              Reageer


              • #8
                'k Hoop voor je, dat ZeelandNet/Delta de hand over het hart strijkt en uit coulance je opzegging alsnog accepteert.

                Je kunt je wellicht beroepen op het feit dat we na de kritiek op Delta van de klanten en Consumentenbond nooit meer een mailtje van Delta (voor zover mij bekend) ontvangen hebben, welke je nog eens wees op de mogelijkheden van opzeggen.

                Reageer


                • #9
                  Nee, daar waren ze heel duidelijk in ... kan niet meer opzeggen zonder kosten, dus geen coulance !!

                  Reageer


                  • #10
                    Opzeggen moest toch binnen 4 weken na de mededeling van Delta?
                    Ter info: die (schriftelijke) mededeling moet ik nog krijgen ..............

                    ps: ik wil niet weg

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X