Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 Print Screen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 10 Print Screen

    Ik maak te in het verleden veelvuldig gebruik van Print Screen. Dat gebeurde met de knop PrtScan en later met een "oogje"op mijn bureaublad.
    Mijn computer is in reparatie geweest en nu blijkt dat Print Screen volkomen is verdwenen. De technicus vertelt mij dat dit te wijten valt aan het feit dat dit niet meer zo werkt onder Windows 10 en storingen geeft. Typisch is dat de computer van mijn vrouw geen last heeft van dit euvel (ook W10 is en alle updates keurig binnen haalt) en de knop PrtScn uitstekend werkt.
    Wat nu te doen. Opnieuw installeren? (en zonder nadelige updates van W10)
    Graag een advies.
    Groet Britais

  • #2
    windows toets + print screen toets. daarna plakken in words of paint.

    Reageer


    • #3
      Zie; https://www.pcleek.com/tips/tips-voo...met-windows-10

      Reageer


      • #4
        Knipprogramma werkt ook prima.

        Oorspronkelijk gepost door Britais
        Ik maak te in het verleden veelvuldig gebruik van Print Screen. Dat gebeurde met de knop PrtScan en later met een "oogje"op mijn bureaublad.
        Mijn computer is in reparatie geweest en nu blijkt dat Print Screen volkomen is verdwenen. De technicus vertelt mij dat dit te wijten valt aan het feit dat dit niet meer zo werkt onder Windows 10 en storingen geeft. Typisch is dat de computer van mijn vrouw geen last heeft van dit euvel (ook W10 is en alle updates keurig binnen haalt) en de knop PrtScn uitstekend werkt.
        Wat nu te doen. Opnieuw installeren? (en zonder nadelige updates van W10)
        Graag een advies.
        Groet Britais

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
          windows toets + print screen toets. daarna plakken in words of paint.
          Enkel de print screen toets is voldoende hoor, en dan plakken zoals je zegt in word of piant. En hier staat ook gewoon windows 10 op.

          Reageer


          • #6
            Win toets + PrtScrn gelijk indrukken en er wordt automatisch een map 'Scherm-afbeeldingen' aangemaakt in Afbeeldingen.
            Dus niks plakken, gaat vanzelf

            Reageer


            • #7
              Bedankt sjm , die wist ik nog niet.

              Reageer


              • #8
                Allen bedankt voor de reacties. Zal nog even moeten oefenen maar het werkt.
                Hiermede kan dit Topic worden gesloten.
                Britais

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X