Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet valt om de haverklap weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet valt om de haverklap weg

    Hoi.

    We zijn pas verhuisd en hiermee ook een nieuw abonnement gesloten bij delta voor internet. (Hiervoor ook een delta abonnement) - Al sinds het begin hebben wij mega slecht internet. Om de haverklap valt de verbinding weg. Dan doet hij het weer 1/2/3 minuten en dan valt hij weer weg voor 30 seconden/1 minuut. Hierdoor is het gewoon onmogelijk om te werken op je laptop of smartphone.

    Ik heb veel informatie gezocht en gegoogeld wat het probleem kan zijn. Delta zelf zei ''Even afwachten'', dit speelt al heel lang zo en we betalen voor een duur abonnement met goed internet, maar tot nu toe (weken) hebben we daar niet van kunnen profiteren. Het is nu echt niet meer normaal. Het moet echt klaar zijn.

    Ik heb veel geprobeerd, router resetten etc. Ik heb bridge aan en uit gezet. Hierdoor deed hij het even voor een half uur/3 kwartier zonder uitval, maar daarna kwamen de problemen gauw weer terug. Heeft iemand raad met wat we kunnen doen? We zijn radeloos geworden en dit is echt geen fijne leefwijze.

    Router: EPC3940

    Ps: We hebben verschillende routers geprobeerd, zelfs delta heeft een paar nieuwe geinstalleerd, het probleem bleef zich voortzetten.

    Is er iemand die inzicht kan hebben in mijn gegevens en hiermee advies geven? of op een ander kanaal zetten

  • #2
    Hallo Felixe2,

    Welkom op het Serviceforum.
    Kan je je klantgegevens doorsturen naar [email protected] dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
    Heb je ook al storings stappenplan gevolgd?

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Felixe2, welkom op het forum.
        Heb je het probleem ook, wanneer je met een utp-kabel naar de router gaat, of alleen met een Wifi verbinding?
        Wifi is draadloos en daardoor erg storings-gevoelig, met een utp-kabel verbinding testen is altijd het beste.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door r0n
          Felixe2, welkom op het forum.
          Heb je het probleem ook, wanneer je met een utp-kabel naar de router gaat, of alleen met een Wifi verbinding?
          Wifi is draadloos en daardoor erg storings-gevoelig, met een utp-kabel verbinding testen is altijd het beste.
          Het probleem is bij beide. Na een tijdje krijg ik dan een geel driehoekje bij mijn wifi logo en dan valt het weg. Ook met kabel dus, die laat dan een geel driehoekje zien bij het computerschermpje

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ferry
            Hallo Felixe2,

            Welkom op het Serviceforum.
            Kan je je klantgegevens doorsturen naar [email protected] dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
            Heb je ook al storings stappenplan gevolgd?
            Al veel geprobeerd ja. Welke gegevens heb je nodig?

            Reageer


            • #7
              @Felixe2

              Graag ontvangen we dan je klant- of relatienummer. Anders graag postcode, huisnummer en ter verificatie je bankrekeningnummer. E-mailen vanuit je hoofdaccount bij ZeelandNet is ook een verificatie
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Hoi Felixe2,

                Als mijn info klopt is er een monteur langsgeweest die het een en ander heeft vervangen. Ondervindt je sindsdien nog uitval van de verbinding? Anders horen wij het graag zodat er vervolgstappen ondernomen kunnen worden.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X