Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet abonnement wijzigen hoe doe ik dat?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet abonnement wijzigen hoe doe ik dat?

    Ik wil mijn abo wijzigen van instap naar basis, hoe doe ik dat?
    Als ik inlog bij delta.nl blijf ik daar steken.

  • #2
    Als je inlogt bij mijn Delta en dan naar je producten gaat en dan internet aanklikt moet je rechts een oranje vlakje met wijzigen zien daar zou je het kunnen regelen , je moet wel ingelogt zijn op mijndelta anders moet je eerst een account aanmaken .

    Reageer


    • #3
      Ik ben ingelogd, zie een groen knopje rechtsboven,beheer uw account,gekoppelde klantgegevens,contact en uitloggen,
      Ik zie geen 'producten', de linkerkant vraagt om klantgegevens te koppelen, dat is al gedaan.

      Reageer


      • #4
        Log in op mijn Delta.
        Dan zie je links dit rijtje staan:
        [img]a23a64d4-6d53-4531-b52e-df0d74da7938.jpg[/img]

        Click op Mijn Producten en click dan op je Internet abonnement.
        In het scherm dat je dan voor je ziet, zie je aan de rechterzijde:

        [img]46e536be-7ff1-4f8b-b627-95437c26b1eb.jpg[/img]
        Click op wijzigen en je krijgt je mogelijkheden in beeld.

        Reageer


        • #5
          Onder beheer account vind je ook koppelen van gegevens misschien als je dat nog eens aanklikt daarna uitlogt en terug inlogt misschien dat de gegevens dan zichtbaar zijn het is maar een idee om dat ook nog eens te proberen .anders zou je de klanten service moeten bellen die kunnen je Abo ook regelen dacht ik .

          Reageer


          • #6
            Ik zie links dat rijtje niet staan, alleen "koppel uw account", daar heb ik op geklikt , alles wederom ingevuld en dan zit ik weer in dat cirkeltje

            Reageer


            • #7
              Wat is het nr van de helpdesk?

              Reageer


              • #8
                https://www.delta.nl/klantenservice

                Je kan ook even wachten tot een Moderator dit oppakt en je verder helpt.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door colijnbeveland
                  Wat is het nr van de helpdesk?

                  Reageer


                  • #10
                    Beste colijnbeveland,

                    Heb je al contact gehad met onze Klantenservice?
                    Je geeft aan dat je jouw abonnement wilt wijzigen. Als je een e-mail stuurt naar [email protected] met je vraag en relatienummer kijk ik dit even voor je na.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zit hier midden in een verbouwing met veel geslijp, boren en andere herrie, dus ik wacht nog even met bellen, ik stuur je de gegevens, wil je dan ook uitzoeken of er een oplossing voor mijn inlogproblemen is?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door colijnbeveland
                        Ik zit hier midden in een verbouwing met veel geslijp, boren en andere herrie, dus ik wacht nog even met bellen, ik stuur je de gegevens, wil je dan ook uitzoeken of er een oplossing voor mijn inlogproblemen is?
                        Een oplossing zoeken voor MijnDELTA kan beter telefonisch. Stuur in elk geval, maar een e-mail met hierin je vragen, dan kijk ik wat ik allemaal voor je kan doen.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X