Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem defect

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem defect

    Ivm gesloten telefonische klantenservice toch maar alvast even hier een post proberen...

    Nadat 's nachts de aardlekschakelaar was geactiveerd, kwam ik erachter dat mijn modem niks meer deed. Dit betreft een Cisco EPC3212 modem. Groene controlelampje op de adapter brandde niet meer, dus leek dat het probleem hier in zat. Modem en adapter even meegenomen naar elders, en ter plaatse met een spare adpater (van exact hetzelfde type) geprobeerd en hop, de modem leek zowaar gewoon te werken. Modem en spare/leen adapter mee naar huis genomen, maar nu blijkt na opnieuw aansluiten dat de adapter een hoge fluittoon maakt en alle lampjes op het modem blijven groen branden. Het lijkt erop dat er toch iets in het modem niet helemaal goed zit waardoor ook deze adapter bijna meteen is gesneuveld. Anders zou het wel heel toevallig zijn dat deze leen adapter *exact* op hetzelfde moment ook defect gaat. Ben bang dat het met weer een andere adapter waarschijnlijk weer hetzelfde probleem gaat zijn.

    Hoe kom ik zo snel mogelijk weer aan een werkende ZeelandNet internetverbinding cq. nieuwe apparatuur? Kan iemand van de webcare (via PB) al iets in gang zetten, of moet ik morgen tijdens kantooruren contact opnemen?

    Groeten,
    Jan

    Edit ter aanvulling: Zelfs met uitgeschakeld modem (schakelaar op '0') met adapter aangesloten branden alle lampjes op het modem en lijkt dus gewoon de stroom volledig op het modem te staan. De schakelaar op het modem lijkt dus niet te functioneren. Denk dat er in het modem iets niet goed zit, waardoor ook de leen adapter nu defect is.

  • #2
    Hoi JanR,

    Heel duidelijk verhaal.
    Stuur je klantgevens door via een mail naar [email protected] met dit verhaal.
    Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

    Reageer


    • #3
      Beste Ferry,

      In ieder geval bedankt voor je snelle reactie. Ik heb een e-mail gestuurd, maar via wifi tethering en een mobiele dataverbinding is het niet de verbindingskwaliteit die ik gewend ben Derhalve heb ik wel een ontvangstbevestiging van mijn e-mail, maar geen verzendbevestiging in mijn postvak uit in de ZeelandNet webmail. Kunt u wellicht nog even aangeven of mijn e-mail goed ontvangen is? Wat is nu overigens een logische vervolgstap? Het vervangen van het modem, of.....

      Reageer


      • #4
        Beste Ferry,

        Dank voor je antwoord per e-mail. Mijn bovenstaande post wordt daarmee overbodig. Enorm bedankt dat er, ook op zondagavond, gelijk aan een oplossing wordt gewerkt!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X