Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opzeggen abonnement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opzeggen abonnement

Ik ben sinds 2 maanden abonnee van Zeelandnet(tv/internet).
    Is de grootste fout van mijn leven geweest. Ten eerste werkt het interner heel slecht . Ten tweede zij onlangs de abonnementsprijzen verhoogt en nu worden en ook nog zo naar eens een aantal tv zenders eruit gegooid die ik en mijn vrouw juist zo fijn vonden.
    Is het nog mogelijk om onder mijn abonnement uit te komen?
    Ben wel beetje klaar met Delta namelijk!!!!

Wouterkapelle schreef:
    Ik ben sinds 2 maanden abonnee van Zeelandnet(tv/internet).
    Is de grootste fout van mijn leven geweest.
    Gefeliciteerd met een vrijwel vlekkeloos verlopen leven! U zult benijd worden.

Reageer

Hoor ik daar jaloezie kobuskuch?. We kunnen niet allemaal zo veel mazzel hebben

Reageer

tja en het word alleen maar erger,tarieven omhoog,zenders uit het pakket, domme voetbal in de plaats,en zeelandnet verkocht aan een fins?bedrijf, let op tarieven stiekem omhoog net als bij digitenne toen kpn het overnam ,zie het allemaal gebeuren , ik heb net als stil protest mijn internet en telefonie omgezet naar basis en de telefoon opgezegd ,beetje met je tijd meegaan heet dat geloof ik,net als de delta....doeiiiiiii :@

Reageer

Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
          Gefeliciteerd met een vrijwel vlekkeloos verlopen leven! U zult benijd worden.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Kijk even elders op het forum bij de discussie over de zenderwijzigingen. Je kunt per direct opstappen omdat Zeelandnet heeft verzuimd dit niet minimaal 4 weken vooraf aan de klant te melden. Je kunt nu zo opstappen.

Reageer

Beste Rinus, je bent wel weg snel met je conclusie. Korte termijn denken. Kijk eens iets verder dan je neus lang is.

Reageer

Sorry, Rinus. Ik bedoel Wouterkapelle

Reageer

Beste wouterkapelle,

Je geeft aan dat je last hebt van een slechte internetverbinding. Als je een e-mail stuurt naar [email protected] kunnen wij de verbinding voor je nakijken.
                  Graag hierin het volgende vermelden:

- je relatienummer
                  - een omschrijving van het probleem dat je ervaart
                  - wat je zelf al hebt gedaan om het op te lossen
                  - en een telefoonnummer waarop we jou kunnen bereiken

Per 1 mei 2017 hebben wij een reguliere tariefswijziging doorgevoerd van onze tarieven voor internet, TV en telefonie. Hierdoor kunnen wij blijven investeren in ons digitale netwerk waardoor u blijft genieten van het beste internet van Zeeland met gegarandeerde snelheden tot 400Mbps en een hoge kwaliteit van Digitale TV.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door elenos
                    tja en het word alleen maar erger,tarieven omhoog,zenders uit het pakket, domme voetbal in de plaats,en zeelandnet verkocht aan een fins?bedrijf, let op tarieven stiekem omhoog net als bij digitenne toen kpn het overnam ,zie het allemaal gebeuren , ik heb net als stil protest mijn internet en telefonie omgezet naar basis en de telefoon opgezegd ,beetje met je tijd meegaan heet dat geloof ik,net als de delta....doeiiiiiii :@
                    hebben we glasvezelkabel of niet??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hwschot
                      Dat kun je zien in de meterkast.

Reageer

Dat hebben we gisteren in het journaal kunnen zien:

http://nos.nl/artikel/2171385-nederl...bindingen.html

Als de aanleg in dit tempo doorgaat, duurt het nog zeker vijftig jaar voordat alle huidige huishoudens in Nederland glasvezel hebben.

Reageer

https://www.delta.nl/service/interne...l-versus-kabel )

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hwschot
                            Waarom zou je glasvezel willen? De 400/15 Mbps(die ik ook heb) verbinding via de kabel is snel genoeg toch? Hogere snelheid heeft de gemiddelde consument echt niet nodig hoor.

Reageer

alleen jammer dat de verhouding tussen down- en up-load een beetje scheef loopt.
                              bij de meeste abonnementen heeft dat een verhouding van 10 : 1
                              een uitzondering hierop is het snelste abonnement, waarbij de verhouding nog slechter is.
                              bij glasvezel is die verhouding doorgaans 1 : 1
                              d.w.z. down- en up-load snelheden zijn gelijk.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X