Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds voor alle abonnementen ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Highwinds voor alle abonnementen ?

    Is Hiwinds ook beschikbaar voor het budget abonnement ?

    Je hebt 2 weken bedenktijd om een abonnement te annuleren maar betekend dit ook dat je het werkelijk 2 al thuis kan proberen ?
    (Dus al compleet geinstalleerd)

  • #2
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=148,E=0000062646602695684,K=1928,Sxi =5,case=guid({CB67F4AF-1C9E-424D-85EA-E3A9162AD649}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Reageer


    • #3
      Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=148,E=0000062646602695684,K=1928,Sxi =5,case=guid({CB67F4AF-1C9E-424D-85EA-E3A9162AD649}),TS=ZeelandnetNL_2016

      Er staat voor losse internetabonnementen geldt een downloadlimiet van 250GB.
      Snelheid afhankelijk van abonnement: van 5MB voor Basis tot 400MB voor Super

      Je zal zelf programma op je pc moeten installeren waarmee je via highWinds de downloads binnenhaalt.
      Hier vind je alle uitleg over progjes, instellingen etc.: https://www.binaries4all.nl/beginners/

      Reageer


      • #4
        Beste juruca,

        Je geeft aan dat je het Budget abonnement hebt.
        Hiermee bedoel je waarschijnlijk TV & Internet Budget.
        Met het TV & Internet Budget abonnement kun je geen gebruik maken van Highwinds.

        Reageer


        • #5
          Anette, wat wordt er dan bedoeld metbasis in deze omschrijving:"Afhankelijk van uw abonnement - van 5MB voor Basis tot 400MB voor Super".

          Verder zie ik staan :"Deze server is alleen beschikbaar voor abonnees van ZeelandNet en alleen te gebruiken op het netwerk van ZeelandNet.".
          Geen uitsluiting van bepaalde abonnementen.

          Anette, Misschien kan duidelijker omschreven worden in de link tot welke abonnementsvormen het gebruik van ZeelandNet's HighWinds beperkt is.

          Reageer


          • #6
            Beste Ptrol,

            Dit Basis abonnement is een verouderd abonnement dat wij niet meer aan kunnen bieden.
            Zoals ik het lees is dit verouderd, daarom heb ik er ook intern feedback op geleverd.

            https://www.delta.nl/sites/default/f...20Internet.pdf
            Hierin is te zien dat bij TV & Internet budget geen Highwinds beschikbaar word gesteld. (let op: de prijzen die op dit document staan zijn t/m 30-4-2017).

            Reageer


            • #7
              Iedereen bedankt voor de reactie op mijn vragen.

              Ik begrijp niet waarom hiwinds niet beschikbaar is voor het budget abonnement! voor de duidelijkheid ik ben van plan over te stappen naar zeelandnet maar zit niet te wachten op hogesnelheid.

              Op mijn andere vraag heb ik helaas geen antwoord gehad....

              Reageer


              • #8
                Hallo juruca,
                Volgens mij gaat die twee weken bedenktijd in op het moment van bevestiging van je aanvraag.
                Je hebt dan 2 weken om je aanvraag te annuleren.
                Je krijgt het niet twee weken op proef, want dan is het al geinstalleerd.

                Reageer


                • #9
                  Dus de internet verbinding testen of tie bevalt is er dus niet bij....

                  Reageer


                  • #10
                    ZeelandNet garandeert de snelheid ( bekabeld aangesloten op het modem).die bij het abonnement hoort.
                    Die garantie geeft ZeelandNet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door juruca
                      Dus de internet verbinding testen of tie bevalt is er dus niet bij....
                      Nee, klopt.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X