Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet Snelheden schommelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet Snelheden schommelen

    Vrienden,
    Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn internet snelheid het zou rond de 150 Mbps moeten zitten maar de laatste dagen is het echt traag. De ene keer kom ik nog niet boven de 10 Mbps terwijl de andere keer ik rond de 30 Mbps zit. Nu weet ik dat ze vanmorgen onderhoud hebben gepleegd (volgens de email die ik kreeg) maar nog is het niet geweldig. Modem en router gereset, andere laptops getest, telefoon getest het is gewoon niet wt het zou moeten zijn. (testen zijn bekabeld gedaan)

    Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben ? Of ben ik de enige ? Nee nog niks gevraagd bij de buren.

    Ik hoor er wel van, Groetjes Roof

  • #2
    Heb ik ook last van, normaal rond de 90 mpbs , laatste tijd erg wisselend rond de 10-15

    Reageer


    • #3
      Dit is wel heel erg plaatselijk. Ik heb geen last van schommelingen, zo rond 100 down- en 30 upload. (Premium, Zierikzee). Wel komen hier de 25e april onderhoudswerkzaamheden en duik ik (weer) onder de reguliere snelheden.

      Reageer


      • #4
        Wel veel trager dan normaal in Hoek

        Reageer


        • #5
          Hallo Roof en vdw,

          Vervelend dat jullie beide dit ervaren.

          Graag check ik even jullie verbindingen.
          Willen jullie hiervoor een mail sturen met relatienummer naar [email protected]?
          Als jullie dan even een korte omschrijving van het probleem meesturen of een link naar dit topic, dan duiken wij in de verbinding.
          Verstandig is om ook even het juiste telefoonnummer mee te sturen waarop je te bereiken bent.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
            Hallo Roof en vdw,

            Vervelend dat jullie beide dit ervaren.

            Graag check ik even jullie verbindingen.
            Willen jullie hiervoor een mail sturen met relatienummer naar [email protected]?
            Als jullie dan even een korte omschrijving van het probleem meesturen of een link naar dit topic, dan duiken wij in de verbinding.
            Verstandig is om ook even het juiste telefoonnummer mee te sturen waarop je te bereiken bent.

            Reageer


            • #7
              Hallo kgoffau,

              Heb je nog een vraag of opmerking naast de quote van mijn reactie?

              Reageer


              • #8
                Ik heb een premedium (150 mbps) abonnement en gisteravond mijn snelheid getest en kwam gemiddeld op nog geen
                30 mbps./ 10 mbps Echt waardeloos en niet te accepteren. Kees

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door kgoffau
                  Ik heb een premedium (150 mbps) abonnement en gisteravond mijn snelheid getest en kwam gemiddeld op nog geen
                  30 mbps./ 10 mbps Echt waardeloos en niet te accepteren. Kees
                  Soms kunnen er werkzaamheden zijn of een storing waardoor de verbinding even een dipje heeft.
                  Als dit continu zou zijn dan zou het inderdaad niet te accepteren zijn nee.
                  Maar ik ga ervan uit dat het tijdelijk was en op te lossen is.
                  Graag ontvang ik dan ook van jou een e-mail via [email protected].

                  Reageer


                  • #10
                    mailtje gestuurd Linda

                    Reageer


                    • #11
                      vertel eens wat nieuws , dit is de normale gang van zaken betalen voor het beste en krijgen als de slechste , zeelandnet altijd een probleem geweest koper kabels , fiber staat niet in de woordenboeken bij die club
                      , krijg je nu een briefje of je even akkoord wilt gaan met hun tariefs verhogingen , voor de zelfde BS ?? dacht het niet gewoon overstappen is de beste optie , zal NOOIT niet beter worden , gewoon een klanten uit melk clubje , de tijd van delta en meelopers is over maar ze weten het nog niet !!!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door laurent
                        vertel eens wat nieuws , dit is de normale gang van zaken betalen voor het beste en krijgen als de slechste , zeelandnet altijd een probleem geweest koper kabels , fiber staat niet in de woordenboeken bij die club
                        , krijg je nu een briefje of je even akkoord wilt gaan met hun tariefs verhogingen , voor de zelfde BS ?? dacht het niet gewoon overstappen is de beste optie , zal NOOIT niet beter worden , gewoon een klanten uit melk clubje , de tijd van delta en meelopers is over maar ze weten het nog niet !!!
                        Gauw overstappen naar de leverancier via glasvezel dan en maar hopen dat die z'n tarieven nooit zal verhogen!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door laurent
                          vertel eens wat nieuws , dit is de normale gang van zaken betalen voor het beste en krijgen als de slechste , zeelandnet altijd een probleem geweest koper kabels , fiber staat niet in de woordenboeken bij die club
                          , krijg je nu een briefje of je even akkoord wilt gaan met hun tariefs verhogingen , voor de zelfde BS ?? dacht het niet gewoon overstappen is de beste optie , zal NOOIT niet beter worden , gewoon een klanten uit melk clubje , de tijd van delta en meelopers is over maar ze weten het nog niet !!!
                          Delta heeft een enorm glasvezelnetwerk door de provincie aangelegd, alleen het laatste stukje van de straat naar het huis of bedrijfspand is koper. En dat werkt prima, anders zouden we geen snelheden tot 400 mbps kunnen aanbieden. En dat doen we, en dat leveren we ook.

                          Mocht je een probleem hebben met je internetsnelheid, dan kun je daar een topic voor aanmaken en kunnen we kijken wat er aan de hand is. Dat hier in dit topic ineens andere klanten erop duiken met "ik ook" wil niet zeggen dat deze problemen een gemeenschappelijke oorzaak hebben. Elke case is anders. Ik lees hier bijvoorbeeld nog bij niemand of de test wel bekabeld is uitgevoerd. Met een wat oudere laptop kom je draadloos ook echt niet boven de 25 tot 30 mbps. Om er iets zinnigs over te zeggen zijn er meer details nodig, vandaar ook de vraag van Linda om contactgegevens om het een en ander na te kunnen kijken.

                          Verder zou ik je willen vragen om iets respectvoller te reageren want je "bijdrage" is nu nogal schreeuwerig en bevat totaal geen informatie waar we iets mee kunnen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                            Hallo Roof en vdw,

                            Vervelend dat jullie beide dit ervaren.

                            Graag check ik even jullie verbindingen.
                            Willen jullie hiervoor een mail sturen met relatienummer naar [email protected]?
                            Als jullie dan even een korte omschrijving van het probleem meesturen of een link naar dit topic, dan duiken wij in de verbinding.
                            Verstandig is om ook even het juiste telefoonnummer mee te sturen waarop je te bereiken bent.
                            Is er iets gedaan Linda ? Het probleem schijnt opgelost te zijn

                            Reageer


                            • #15
                              Mooi om te horen dat het weer goed werkt Roof.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X