Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen nieuwsgroepen met hoofdemail adres en bijbehorend ww lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen nieuwsgroepen met hoofdemail adres en bijbehorend ww lukt niet

    Ik heb al een aantal keren geprobeerd gebruik te maken van de nieuwsgroepen die bij mijn internet abbonnement zou moeten zitten. Het is alleen nog niet gelukt om in te loggen.

    Inloggen doe ik via highwinds.zeelandnet.nl met mijn hoofd email adres en bijbehorend wachtwoord. Wat doe ik verkeerd en wat kan ik nog proberen om gebruik te maken van de nieuwsgroepen?

    Ik heb hierover ook al contact gehad met de telefonische klantenservice en deze verwezen mij door naar het service forum.

  • #2
    Hoi dptange. Welkom op het forum!

    Controleer even aan de hand van deze gegevens of je alles correct hebt ingesteld.

    Als die goed staan, dan verneem ik graag eventuele foutmeldingen die je krijgt en welk programma je gebruikt.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Kort samengevat:
      Poort 119
      Verbindingen max 8
      Gebruikersnaam: [email protected] (volledig e-mailadres van je primaire account)
      Wachtwoord: wachtwoord van dit primaire adres
      Server: highwinds.zeelandnet.nl
      Poort: 119
      Threads: 8

      Hierboven de gegevens.
      Geef vooral even aan zoals MatthijsL ook vraagt in welk programma je probeert dit in te voeren?

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de reactie! Ik heb het nog eens geprobeerd en nu doet ie het. Heb gisteren het wachtwoord van mijn hoofd email adres veranderd en waarschijnlijk duurde het een dag voordat hij deze ook voor de nieuwsgroepen had bijgewerkt.

        Reageer


        • #5
          Fijn dat het inmiddels gelukt is, dptange!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X