Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheid IPv4 versus IPv6

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Snelheid IPv4 versus IPv6

in andere topics is gemeld, dat de download snelheid - draadloos gemetenlet wel: draadloos gemeten !!

kortom, het draadloze gedeelte van een EPC3940 kan niet overweg met de aangeboden IPv6 snelheden.

[img]4b6a913b-4c85-4c8b-bfdf-8fc1cd8520d0.jpg[/img]

IPv4
    [img]5cecf97d-3376-457e-8560-b8f4a4af92eb.jpg[/img]

IPv6
    [img]ca2bd281-41d6-4b41-a232-8ba608c65df4.jpg[/img]

Bedankt voor deze gegevens, Fred. Dit is een interessante inzage.

Moet heel eerlijk toegeven dat ik niet geheel thuis ben op dit gebied, maar zal het morgen eens uitzetten. Jouw conclusie is eigenlijk dat de EPC3940 ongeschikt (of deels ongeschikt) is voor IPv6?

Reageer

@TimH
      het draadloze gedeelte van de router van een EPC3940 kan niet overweg met 150 Mb/s
      daardoor is dit modem niet volledig geschikt voor IPv6
      iets anders kan ik er niet van maken.

Reageer

Dan moet daar wat aan gedaan worden. Ik weet niet of dat met het huidige modem kan of dat dit iets gaat zijn voor de volgende generatie modems.

Reageer

Fred, mooi dat je dit zo kon testen, mijn antieke router (staat als access point) is helaas te traag voor deze test, maar die hoeft dan ook alleen een printer aan te sturen.
          Hopelijk vindt men bij Zeelandnet de oorzaak................

Reageer

Ik heb de vraag uitgezet bij de systeembeheerders. Ik hoop zo snel mogelijk contact te krijgen en dan laat ik het weten.

edit: ze gaan het testen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
              edit: ze gaan het testen.
              Is er ondertussen al iets meer bekend?

Reageer

Zover ik me kan herinneren heb ik hier geen duidelijk antwoord op gekregen, r0n. Bedankt dat je me er aan herinnert. Ik zal morgen een update vragen.

Reageer

Bedankt Tim

Reageer

Hallo r0n, de terugkoppeling vanuit april was dat ze het gingen testen. Er werd niet veel prioriteit aan gegeven omdat op de Cisco EPC3940 de dualstack (ipv4/ipv6) in de pilotfase zit. Ik ben benieuwd of ze een update hebben en ze komen hierop terug.

edit: de testen staan op de agenda. Dus ze zijn er mee bezig.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X