Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bridge mode uitzetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bridge mode uitzetten

Enig idee hoe je Bridge mode weer kan uitzetten?

Ik heb lange tijd mijn eigen router achter het modem gehad maar ik wil gebruik gaan maken van overal internet van Ziggo en Delta.

Het lukt me echter niet om bridge mode uit te zetten via de mijn Delta pagina. (daar krijg ik dan steeds de zelfde foutmelding te zien: "De pagina die u probeert te bereiken is momenteel niet beschikbaar.")

En als ik inlog op het modem zelf dan kan ik er helemaal niks meer instellen (logisch want het is nu een dom ding door bridge mode)

Maar wat nu? Resetten werkt overigens ook niet (10sec reset knop / 20sec reset knop en zelfs tot 60 seconden reset knop).

Overigens kan ik heel de "Producten: Alles-in-1 Premium" pagina niet meer benaderen nadat ik geprobeerd heb om bridge mode via de delta pagina in te schakelen.

Wat nu :?

Alvast bedankt!

Haal je eigen router er eerst eens van tussen.
    Reset het wifi-modem nu nogmaals.
    Sluit dan je pc aan op 1 van de 4 poorten.

Heb je nu Internet? En kan je Mijn Delta, Mijn producten nu wel bereiken.

Reageer

Het zou toch moeten lukken via MijnDelta.
      Die geeft wel eens vaker een foutje, maar na een paar keer lukt het toch meestal.

Reageer

op deze pagina moet je inloggen:

https://login.delta.nl/openam/XUI/#l...&AMAuthCookie=

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Haal je eigen router er eerst eens van tussen.
          Reset het wifi-modem nu nogmaals.
          Sluit dan je pc aan op 1 van de 4 poorten.

Heb je nu Internet? En kan je Mijn Delta, Mijn producten nu wel bereiken.
          Ja dat had ik al geprobeerd, direct op mijn laptop gestoken, helaas ... dat werkt niet

Reageer

De pagina geeft contstant : Soms gaat er wel eens iets mis...

Reageer

Overigens wel handig dat je gewoon wifi kan gebruiken, helaas moet ik ook op die pagina zijn voor het wachtwoord.

Reageer

Op Facebook/Twitter vragen aan Moderator Bridge uit te schakelen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Op Facebook/Twitter vragen aan Moderator Bridge uit te schakelen.
                  Dat is het beste, we kunnen het op afstand aan/uit zetten. Anders morgen even telefonisch contact opnemen met de Klantenservice via 0118 - 22 55 00.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X