Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta/Zeelandnet modem defect

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta/Zeelandnet modem defect

Gisterenavond ging opeens de zekering in de meterkast er door, het was pas toen ik later aan de computer kwam dat ik merkte dat ik ook geen internet meer had. Mijn Delta modem bleek niets meer te doen.
    Op de voeding brandt ook geen groen lampje meer, bij het doormeten blijkt deze slechts 0.38V te geven ipv 15 V. Of het enkel mijn voeding is die defect is of ook het modem weet ik niet.

Hoe kan ik het snelste een nieuw modem krijgen? Nu met Pasen is er natuurlijk niemand te bereiken, enkel wellicht mensen van het webcare team.

Kans dat alleen de voeding defect is.
    Je zou kunnen proberen bij mediamarkt, maar geen idee of die vandaag open is.

Reageer

Morgen weer.
      Als je je adapter gaat omruilen, neem dan wel de oude mee.

Reageer

Er heeft eens een lijstje gecirculeerd met meer adressen verspreid over de provincie, waar de adapter kan worden omgeruild. Helaas is dat niet zo makkelijk terug te vinden. Je zou anders ook kunnen proberen bij de dichtst bijzijnde dealer voor digitale tv:
        https://www.delta.nl/tv-internet-tel...evisie/dealers
        Helaas zullen die vandaag wel allemaal gesloten zijn, maar wellicht lukt het morgen..

Reageer

Ja, Jos, ik kon het ook niet vinden.
          Het werd 7 maanden geleden al aangekondigd.

Wel vond ik naast Mediamarkt en BCC dit lijstje van @Moderator Tim:
          Sint Maartensdijk: Electro World Verjaal
          Tholen: Automatiseringscentrum Tholen
          Burgh Haamstede: Technisch Bureau Christiaanse
          Terneuzen: LA Service en Eprom
          Zuidzande: Expert Bakker
          Goes: Digipas (wat vroeger Dixons was)
          Yerseke: Electro Lamper
          Kapelle: Electro Lamper
          Vlissingen: Verschoore

Reageer

In ieder geval nergens zoals lang geleden beloofd op de Delta site :

https://forum.zeelandnet.nl/internet...1?postid=37974

Reageer

Bedankt voor de reacties iedereen. Hopelijk kan iemand bevestigen of ik hiervoor ook bij BCC in Hulst terecht zou kunnen, als het tenminste enkel de voeding zou zijn.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Werner M.
                Bedankt voor de reacties iedereen. Hopelijk kan iemand bevestigen of ik hiervoor ook bij BCC in Hulst terecht zou kunnen, als het tenminste enkel de voeding zou zijn.
                Je zou ze vooraf even kunnen bellen.
                Scheelt misschien een reis voor niks.
                Nog een idee....leen als het kan even een voeding van de buren of een kennis om te testen.
                Weet je gelijk of het alleen de voeding is.

Reageer

Dat is ook al in me opgekomen Adje, maar ik ben wat terughoudend hiermee. Stel dat er iets met mijn modem mis is waardoor de voeding kapot gegaan is, dan riskeer ik dat die geleende voeding ook eraan gaat.

Reageer

Hallo Werner, welkom op het forum!

Modems hebben een ingebouwde beveiliging voor stroomstoringen. Het is zeer waarschijnlijk dat het enkel de voeding is die defect is. Bij de BCC in Hulst hebben ze een voorraad van adapters. Je kan deze kosteloos omwisselen als je de oude meeneemt.

Reageer

Bedankt voor je reactie Tim, ik ga daar morgen gelijk eens kijken, want zo via een usb Wifi adaptertje en de DeltaWifispots is niet echt geweldig.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Werner M.
                        Bedankt voor je reactie Tim, ik ga daar morgen gelijk eens kijken, want zo via een usb Wifi adaptertje en de DeltaWifispots is niet echt geweldig.
                        Kan ik me voorstellen. Kan je morgen nog even laten weten of het weer werkt met de adapter? Mocht het niet werken, dan kan je dinsdag het beste even telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice, zodat we een monteur kunnen sturen. Dit kan via 't nummer 0118 - 22 55 00.

Fijn weekend nog!

Reageer

Vandaag bij BCC mijn adapter omgewisseld, ze waren hier goed bekend mee. Er waren de laatste tijd al heel wat klanten met hetzelfde probleem langs geweest.

Thuis nieuwe adapter aangesloten en tot ieders vreugde gingen de lampjes weer aan, probleem opgelost.

Reageer

Goed om te lezen, Werner!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X