Hoi bij zeelandnet pip kon ik mij internet verbruik zien en nieuws server verbruik mijn dag download upload gebruik ik kan dat nu niet meer vinden hoe kom ik op de pagina mijn data.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
internet verbruik
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
dat is wel een heel kortzichtig antwoord.
ik was ook op zoek naar mijn data verbruik, maar is niet te vinden dus.
hoe kan je dat ooit een FUP beleid hebben als je niet kan inzien hoeveel data je verbruikt.
*edit*
ik heb nog even verder gegoogeld in dit forum. de uitleg dat je eea kan zien in de nzbget of ander programma heb je echt niets aan.
ik denk dat netflix mss tegenwoordig nog wel meer data verbuikt dan de nieuwsgroepen. over het gehele verbruik genomen van alle zeelandnetters.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door pdakkerman...ik was ook op zoek naar mijn data verbruik, maar is niet te vinden dus.
hoe kan je dat ooit een FUP beleid hebben als je niet kan inzien hoeveel data je verbruikt...
Op Highwinds zit wel een limiet. De hoogte hiervan is afhankelijk van je abonnement. Info daarover vind je via deze link. Wanneer je gebruik maakt van een newsreader zoals bijvoorbeeld newsleecher of newsbin pro oid, dan kan je ook eenvoudig bijhouden hoeveel je gedownload hebt. Ga je over de limiet van Highwinds? Dan kan je wel gewoon blijven internetten, alleen voor usenet moet je dan wachten tot de volgende periode.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door pdakkerman...ik was ook op zoek naar mijn data verbruik, maar is niet te vinden dus.
hoe kan je dat ooit een FUP beleid hebben als je niet kan inzien hoeveel data je verbruikt...
Op Highwinds zit wel een limiet. De hoogte hiervan is afhankelijk van je abonnement. Info daarover vind je via deze link. Wanneer je gebruik maakt van een newsreader zoals bijvoorbeeld newsleecher of newsbin pro oid, dan kan je ook eenvoudig bijhouden hoeveel je gedownload hebt. Ga je over de limiet van Highwinds? Dan kan je wel gewoon blijven internetten, alleen voor usenet moet je dan wachten tot de volgende periode.
juni : Down 2603675.5
up 19449.12
juli : Down 1264507.29
up 15831.12
mb's
weet niet hoeveel je zelf gebruikt maar dit is ongeveer 1264gb down en 15 gb up en voor aug is het al keer 3 dus maak je vooral geen zorgenHet gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer