Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Airport Time Capsule verliest verbinding met macbook

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Airport Time Capsule verliest verbinding met macbook

    Sinds kort vertikt mijn airport time capsule de bekabelde verbinding met mijn macbook vast te houden.
    Hij is verbonden met het EPC3940 modem in de bridge mode.
    Het WiFi van de TC werkt goed.
    Heeft iemand misschien een idee waar dit aan zou kunnen liggen.

  • #2
    heb je wifi op je macbook uitgeschakeld ??
    normaal gesproken zou dat niet nodig moeten zijn, maar ja ..........

    Reageer


    • #3
      Hallo wiljola,

      ik zou het voor de zekerheid ook eens met een andere utp-kabel proberen als je die hebt. Is redelijk eenvoudig uit te sluiten.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door TimH
        Hallo wiljola,

        ik zou het voor de zekerheid ook eens met een andere utp-kabel proberen als je die hebt. Is redelijk eenvoudig uit te sluiten.
        Ik heb een andere utp-kabel uitgeprobeerd en dat leverde geen resultaat op.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door wiljola
          Oorspronkelijk gepost door TimH
          Hallo wiljola,

          ik zou het voor de zekerheid ook eens met een andere utp-kabel proberen als je die hebt. Is redelijk eenvoudig uit te sluiten.
          Ik heb een andere utp-kabel uitgeprobeerd en dat leverde geen resultaat op.
          Iets heel simpel....sluit je apparaat rechtstreeks op het modem aan. Heb je dan internet?
          Zo ja dan is wellicht je TC kapot.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door wiljola
            Sinds kort vertikt mijn airport time capsule de bekabelde verbinding met mijn macbook vast te houden.
            Het WiFi van de TC werkt goed. Heeft iemand misschien een idee waar dit aan zou kunnen liggen.
            Welk type TC is dit?
            Werkt je Macbook wel goed met je TC icm WiFi?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
              Werkt je Macbook wel goed met je TC icm WiFi?
              jaahaa, want dat staat in de openingspost

              Reageer


              • #8
                Hoi Wiljola,

                we hebben al een tijdje niks meer van je vernomen. Speelt het probleem nog steeds?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door TimH
                  Hoi Wiljola,

                  we hebben al een tijdje niks meer van je vernomen. Speelt het probleem nog steeds?
                  Het probleem is er nog steeds, en heb contact gehad met Apple, maar dat heeft niets geholpen.

                  Ik denk dat er een conflict is in mijn MacBook, want iPhone en iPad werken goed.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door wiljola
                    Oorspronkelijk gepost door TimH
                    Hoi Wiljola,

                    we hebben al een tijdje niks meer van je vernomen. Speelt het probleem nog steeds?
                    Het probleem is er nog steeds, en heb contact gehad met Apple, maar dat heeft niets geholpen.

                    Ik heb Norton Security verwijderd en Plugins. Werkt nu veel beter, maar nog opzoek naar een andere beveiliging.

                    Ik denk dat er een conflict is in mijn MacBook, want iPhone en iPad werken goed.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X