Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet problemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet problemen

    Wij hebben hier thuis een ECP3940 wifi modem staan, een monteur van jullie heeft deze aangesloten en voor een snellere wifi verbinding de router nog wel achter het modem gehangen. Het signaal word dus niet via de modem maar via de router verzonden. Nu is de stroom van de modem afgeweest en zend de router geen signaal meer uit. Ook vaste lankabels die aan de router hangen geven geen signaal. Op de modem knipperen de lampjes van de poorten bij de cijfers 1 en 2. De modem is geactiveerd via sps.zeelandnet.nl/dhz
    Om in de instellingen van de modem te geraken moet je je ip invullen maar als ik dit doe zegt hij dat de pagina niet beschikbaar is. Hoe kan ik mijn internetproblemen oplossen?

  • #2
    Met de reset ben je misschien bridge mode kwijt?

    Wil je alles via het wifi-modem laten gaan of wil je de eigen router gebruiken ( zowel als wifi)?

    Bij het laatste dien je het modem in bridge mode in te stellen.
    Dat doe je in Mijn Delta, te vinden bij Producten en dan bij je Internetabonnement, modem.

    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=113,E=0000062767545451264,K=8085,Sxi =1,case=guid({6B21FFB0-1C70-4582-8F95-128D7F02BFD9}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Hiermee loopt Lan en wifi uitsluitend via de eigen router.

    Of wil je alles via wifi-modem, dan log je met kabel in op het wifi-modem op 192.168.11.1.
    Met standaard inloggegevens (beheer + zeelandnet of leeg).

    Reageer


    • #3
      Voor het in bridge modus zetten van de modem moet men in kunnen loggen op de mijn delta pagina. Inloggen op de mijn delta pagina is geen probleem. Maar dan moet men vervolgens je zeelandnet account koppelen wanneer ik deze benodigde gegevens juist invul krijg ik vervolgens de melding er hoort hier al een mijn delta account bij bent u misschien uw inloggegevens kwijt

      Reageer


      • #4
        Hallo Lauw66,
        Probeer dit eens.
        Maak je router eens los van je modem ( de utp kabel ) en haal dan de stroom eens even van je modem af.
        Als je modem weer online is sluit je je router weer aan op poort 1 van je modem en zet weer stroom op je router.
        Als alles weer online is zou het weer moeten werken.

        Reageer


        • #5
          Hopelijk werkt de oplossing van @adje.

          Ik zou je wel willen adviseren om werk te maken van de onmogelijkheid op Mijn Delta in te loggen.
          Misschien wil een Moderator dat voor je oppakken.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Hopelijk werkt de oplossing van @adje.

            Ik zou je wel willen adviseren om werk te maken van de onmogelijkheid op Mijn Delta in te loggen.
            Misschien wil een Moderator dat voor je oppakken.
            Soms zou het ook wel leuk zijn om te vernemen of e.a. gelukt is ptrol, maar dat blijft meestal achterwege.

            Reageer


            • #7
              Hallo lauw66,

              Is het nog gelukt met de tip van Adje?

              Graag kijk ik even naar jouw MijnDELTA account.
              Wil je hiervoor jouw klantnummer e-mailen naar [email protected]?
              Als je dan een korte omschrijving meestuurt dan kijken wij dit verder voor je na.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X