Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefonie instellingen aanpassen lukt niet meer via de PiP

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefonie instellingen aanpassen lukt niet meer via de PiP

    Godenmorgen
    Ik heb in november op PIP mijn instellingen veranderd van telefonie, wij zitten 4 maanden in het buitenland en heb daarvoor mijn belbundel veranderd naar 0. Ik wil nu het weer omzetten naar de oude situatie en zie dat ik dit helemaal niet meer kan veranderen en dat de afgelopen 4 maanden, mijn belbundel gewoon is blijven bestaan en ik hiervoor rekeningen gekregen heb.
    Waarom kan ik niet meer bij het wijzigen? en hoe kan het dat er niets gedaan is met mijn belbundel verandering?

    Met vriendelijke groet Lies

  • #2
    Hallo hesc46,

    Welkom op ons Serviceforum

    De PiP is ondergebracht bij MijnDELTA. Je kunt je aanmelden op: http://account.delta.nl.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Goedenmorgen
      Ik heb nergens kunnen vinden waar ik mijn belbundel kan veranderen!

      Groet Lies

      Reageer


      • #4
        Hoi hesc46,

        Via deze link staat beschreven hoe je je belbundel kunt activeren en aanpassen.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X