Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

qnet zeelandnet melding en onestrike

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • qnet zeelandnet melding en onestrike

    krijg melding dat de boel geblokkeerd is ivm malware en dat ik onestrike kan gebruiken
    NADAT
    ik een virusscanner heb gedownload of bijgewerkt en heb laten draaien.
    Maar vanwege die blokkade kan ik geen virusscanner downloaden en/of bijwerken

    Dus gewoon onestrike aangevraagd. pc opnieuw opgestart en Avast gedownload, geinstalleerd en laten scannen.
    Had pas de pc herinstallatie laten uitvoeren en was even vergeten ook Avast weer erop te zetten.

    kan de tekst eventueel aangepast worden, dat je in bepaalde gevallen gewoon Onestrike aan kan vragen en is er ook een indicatie te geven hoelang het duurt voordat je weer verbinding hebt ?????

  • #2
    Je geeft aan dat je niet naar de website van Avast kon. Voor de volgende keer kun je direct via de adresbalk binnen het Qnet blokkade scherm naar de Avast website (dus niet via een zoekmachine). Mocht je de directe link naar Avast gebruikt hebben en deze werkt niet, verneem ik graag welke link dat is.

    De tekst zullen we ook aan laten passen. In elk geval bedankt voor jouw informatie. Het verschilt van 10 min tot 30 min voordat je weer verbinding hebt.

    Reageer


    • #3
      Okido bedankt, was voor mij 1ste keer dat ik geblokkeerd werd, gr. Chris

      Reageer


      • #4
        Graag gedaan. Zou je het beste antwoord nog even kunnen kiezen?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X