Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds server plat ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Highwinds server plat ?

    Hoi, al een hele dag geen verbinding met de Highwinds server. Wat is er aan de hand ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door snottt
    Hoi, al een hele dag geen verbinding met de Highwinds server. Wat is er aan de hand ?
    staat dit allemaal goed?

    Instellingen:

    Gebruikersnaam: ?????zeelandnet.nl (volledig e-mailadres van je primaire account)
    Wachtwoord: wachtwoord van dit primaire adres
    Server: highwinds.zeelandnet.nl
    Poort: 119
    Threads: 8

    Reageer


    • #3
      Misschien quotum al bereikt?

      Reageer


      • #4
        Ja hoor, en volgens mij maar 4 draadjes toch ? Ik heb hem als SSL ingesteld maar normaal via poort 119 ook niks.

        Reageer


        • #5
          In welk programma?
          SSl?

          Reageer


          • #6
            Is er dan nog een quotum ? Het is toch FUP.

            Reageer


            • #7
              Je hebt het toch over Highwinds: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=24,E=0000062403521807362,K=2047,Sxi= 1,case=guid({CB67F4AF-1C9E-424D-85EA-E3A9162AD649}),TS=ZeelandnetNL_2016

              Reageer


              • #8
                Ok, bedankt. Ik vermoed dat de 250 GB is overschreden. Kun je je verbruik al inzien via mijn Delta ?

                Reageer


                • #9
                  Volgens mij niet.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste snottt,

                    Zomaar even een leuke tip. Als je aangeeft dat je nu 250 GB hebt, neem ik even aan dat je een TV & Internet of Alles in 1 Instap abonnement hebt.
                    Als dat hebt kun je gratis een upgrade doen naar TV & Internet of Alles in 1 Premium.
                    Dan blijf je betalen wat je nu betaald, maar krijg je de toegang tot alle Premium extra's dus ook 500 GB op de Highwinds server
                    Na dat jaar ben je natuurlijk vrij om het abonnement weer terug te zetten naar je vorige abonnement.
                    Doe je dat niet, blijft hij op Premium staan en ga je er ook voor betalen.

                    Actie geldt tot 28-3-2017.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X