Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eigen router aansluiten op WiFi-modem mag dat?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eigen router aansluiten op WiFi-modem mag dat?

    Ik heb zaterdag deze modem gekregen ter vervanging van type 3925. Nu staat er in de handleiding: dit modem KAN uw router vervangen.
    Nu heb ik dus een Gear router aangesloten. Morgen wil ik dit modem gaan aansluiten maar wil dan wel weten of ik de router ook weer mag aansluiten. Want KAN is niet "moet". graag een reactie

  • #2
    In je nieuwe modem is een router ingebouwd, die met 2.4 en 5 Ghz wifi overweg kan. Een losse router is dus in principe niet nodig.
    Ik zou eerst proberen of wifi via het modem in jouw situatie voldoet. Werkt dat niet naar wens, dan zou je alsnog je oude router kunnen aansluiten op poort 1 van het modem. Het advies is dan wel om eerst het modem in bridge-mode te zetten, dat kan via MijnDelta (de oude PIP-pagina) Het routergedeelte van het modem wordt dan helemaal uitgeschakeld.

    Reageer


    • #3
      Is je vraag inmiddels beantwoord? Zo ja, zou je dan het beste antwoord kunnen aanklikken? Zo niet, dan lezen we natuurlijk graag waar je nog tegen aan loopt!

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X