Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta certificaat verwijderen lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta certificaat verwijderen lukt niet

    Ik heb geprobeerd Delta Wifispots te installeren, dat is op zich gelukt, alleen als ik buiten Zeeland ben zou dat kunnen via Ziggo. Wat ik probeer niet tot stand gekomen. Nu heb ik Delta Wifispots van mijn telefoon verwijderd alleen het certificaat gaat niet. Probleem: als ik mijn telefoon opstart moet ik code opgeven, dat was altijd zo, maar telkens moet ik als de telefoon uit zijn slaapstand komt de code opgeven voor die verband houdt met het certificaat. Hoe krijg ik dat eraf, zodat alleen de opstartcode blijft bestaan en oplossing zonder te moeten teruggaan naar de fabrieksinstellingen.

  • #2
    Welke telefoon heb je?

    De route zou kunnen zijn: Instellingen - Meer -Beveiliging
    Dan onderaan clicken op "Aanmeldgegevens wissen".
    Hierdoor wordt het certificaat verwijderd en dan kan je bij: Instellingen - Mijn apparaat - Vergrendelscherm - Schermvergrendeling weer nieuwe keuzes maken.

    Reageer


    • #3
      Samsung S3 Neo

      Reageer


      • #4
        Lukt het niet zo: instellingen, beveiliging, scroll naar Vertrouwde Aanmeldgegevens en selecteer Gebruiker, Selecteer het certificaat wat je wilt verwijderen.
        Bij het certificaat even naar beneden scrollen om de knop te vinden. Dan verwijderen/wissen.

        Reageer


        • #5
          jammer methode 1 werkt niet en de 2e ook niet: bij gebruiker komt helaas niets maar die dome pincode blijft bestaan.

          Reageer


          • #6
            Log opnieuw met Pincode in en probeer dan dit eens: Na het verwijderen van de certificaten kan als volgt de schermbeveiliging uitzetten:
            Instellingen --> Vergrendelscherm --> Schermvergrendeling --> Geen

            Reageer


            • #7
              Beste, dit is gelukt. Weet nog niet of ik Delta Wifispots nu opnieuw zal (proberen) installeren. In West Z-Vlaanderen (omgeving Sluis) zijn er kennelijk niet veel punten om meet wifi op internet te kunnen. Buiten Zeeland geeft zoeken op Ziggo wifispots al helemaal niets, je zou als je in Amsterdam bent of Utrecht toch minimal Ziggo vinden. Krijg steeds meer zin om over te stappen naar KPN

              Reageer


              • #8
                Installeer je WifiSpots opnieuw, zal je weer wel een pincode krijgen.
                Zonder gaat niet, dat heeft Android zo ingevoerd om ea te beveiligen.

                Reageer


                • #9
                  Beste jacquesd,

                  Volgens Ziggo zijn er 2 miljoen wifi spots beschikbaar op het Ziggo netwerk. Ga er vanuit dat dit niet alleen in Amsterdam en Utrecht is.
                  En er komen ook steeds meer DELTA wifi spots bij. Dus je kan er natuurlijk gewoon gebruik van maken.
                  Wat betreft om dan maar over te stappen naar KPN lijk mij een beetje overdreven want heb je verder nog meer problemen met het internet of iets anders?
                  Zou je mij dan in een privebericht je klantnummer of relatienummer willen sturen dan kan ik bekijken wat ik voor je kan betekenen.
                  Privebericht stuur je door op mijn naar te klikken.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X