Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles-in -een pakket opzeggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles-in -een pakket opzeggen

    Stel ik wil mijn alles in een pakket opzeggen, kan dat op elk maand in de maand?
    Een andere provider kan b.v. 4 april komen installeren of heb ik dan een maand dubbele kosten?

    ik hoor heet graag.

  • #2
    DELTA vindt het uiteraard jammer dat je overweegt om je abonnement bij ZeelandNet op te zeggen.

    DELTA wil je graag als klant behouden, bel daarom de klantenservice. Zo krijg je de gelegenheid aan te geven waarom je je abonnement overweegt te stoppen.

    Mocht je besluiten het abonnement op te zeggen, dan kunnen ze dit tijdens het gesprek direct voor je in orde maken. Uiteraard ontvang je een schriftelijke bevestiging van de opzegging.

    Je kunt ze bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur, via het telefoonnummer 0113 - 37 77 70.

    Houd alstublieft je relatienummer bij de hand, zodat je sneller geholpen wordt.

    Reageer


    • #3
      Beste jacquesd,

      Is je vraag al beantwoord? Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen? Als er nog vragen zijn lezen we dat uiteraard graag.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X