Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blacklist spamfilter legen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Blacklist spamfilter legen

    In de loop der jaren heb ik heel wat ongewenste domeinen en e-mails in mijn blacklist gedumpt. Maar hoe ver kan ik gaan met dumpen, ik bedoel dat de lijst erg lang wordt (plusminus 40). Wissen daarentegen lukt wel maar op het risico van... of kan ik de lijst de lijst laten ?

  • #2
    Wees voorzichtig met legen.

    In de info: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=466,E=0000062022179881732,K=2738,Sxi =5,case=guid({D5E5BAE5-F159-4BE4-9EE2-F01515A933B8}),TS=ZeelandnetNL_2016 zie ik geen beperking m.b.t. lengte van blacklist staan.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor de reactie en ik denk toch dat ik de blacklist met rust laat. En door de overschakeling van de oude PIP naar MijnDelta en tijdelijke uitschakeling van de spamfilter (voor mij althans) en de daarop volgende overstroming(en) van spam zit ik gelukkig weer op het oude niveau. Geen foute e-mails meer...Heerlijk rustig.
      Hopelijk houdt de Delta IT zich ook rustig behoudens de verbeteringen. Altijd aanbevolen.
      Maar, wat al eerder opgemerkt: de communicatie omtrent de omschakeling had wel beter gekund. Eventueel per post.

      Reageer


      • #4
        Fijn dat je niet meer zulke bulken spam ontvangt, hillebregt!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X