Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

speedtest

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • speedtest

    deze week is een nieuw modem geplaatst door Delta, mijn down load snelheid is nu echter slechts 81 ipv 150, uploadsnelheid is correct

  • #2
    Hallo herm46, test je dit bekabeld of via de wifi?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Hallo herm46, test je dit bekabeld of via de wifi?
      Ik test bekabeld

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door herm46
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Hallo herm46, test je dit bekabeld of via de wifi?
        Ik test bekabeld
        Ik ga ervan uit dat je bekabeld bedoelt rechtstreeks op het modem....zo niet sluit dan je kabel rechtstreeks op het modem aan en reset je modem ( even de stroom eraf ).

        Reageer


        • #5
          Heb je de stappen op onze website al gevolgd? Onder de speedtest staan nog een aantal dingen die je kunt uitproberen met de stappen die je ervoor moet doorlopen: https://www.delta.nl/service/interne...ternetsnelheid

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Omdat dit topic al even open staat en er geen reactie is gekomen op de vraag van Linda ga ik ervan uit dat het is gelukt.
              Is het nog steeds niet opgelost dan horen we het graag.

              Reageer


              • #8
                Ik heb wel degelijk contact gehad met Linda en de zaak is in zoverre opgelost dat we het verder laten voor wat het is. De snelheid was opgelopen tot 120 nog niet wat het moet zijn maar ik ben tevreden met het huidige resultaat.

                Reageer


                • #9
                  Fijn om te lezen dat je het samen met Linda hebt kunnen oplossen

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X