Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internetverbinding met mijn smart tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internetverbinding met mijn smart tv

    Waarom kan mijn Smart TV een PHILIPS 65PUS8601/12 geen verbinding maken met mijn WiFi Router. (merk Zyxel)
    Ik heb deze smart televisie nu een goed half jaar en had voorheen wel verbinding! Ik zie wel mijn netwerk maar als ik het wachtwoord invul maakt hij geen verbinding!!
    Ik heb inmiddels naar mijn mening alle stappen volgens de PHILIPS gebruiksaanwijzing gevolgd.
    Wat kan ik nu nog doen om verbinding te krijgen met internet?
    Alvast bedankt voor uw reactie!!

  • #2
    Hoewel het met een Sony TV was, heb ik hetzelfde gehad. Ook bekabeld wilde TV dan geen internet verbinding meer maken. Ik heb op de TV toen " terug naar Fabrieksinstellingen " gedaan en daarna maakte hij net als toen hij nieuw was binnen 20sec een perfecte verbinding.
    Misschien helpt het bij een Philips ook.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door pauleneva
      Hoewel het met een Sony TV was, heb ik hetzelfde gehad. Ook bekabeld wilde TV dan geen internet verbinding meer maken. Ik heb op de TV toen " terug naar Fabrieksinstellingen " gedaan en daarna maakte hij net als toen hij nieuw was binnen 20sec een perfecte verbinding.
      Misschien helpt het bij een Philips ook.
      Ga ik meteen proberen! Goed idee, bedankt.

      Reageer


      • #4
        Helaas, na het terug zetten naar fabrieksinstellingen nog steeds geen netwerkverbinding.

        Reageer


        • #5
          Op geen andere apparaten problemen met Wifi?

          Herstart de router eens.

          Instellingen op deze router niet gewijzigd?
          Je hebt juiste netwerk ( evt. 2.4 en 5 ghz hebben verschillende naam) en ww juist?

          Is er geen nieuwe software voor deze tv?

          Reageer


          • #6
            waarom is de verbinding weg dan ? als je die eerst wel had, moet er iets veranderd zijn

            Reageer


            • #7
              Mijn iPhone en iPad doen het wel!
              Als er nieuwe software voor deze televisie zou zijn, hoe kan ik deze dan uploaden als ik geen internet heb?
              De TV vind wel de router.
              Router heb ik ook al gereset.
              Ik heb wel een nieuwe router (Zyxel) de oude was van het zelfde merk.
              Ik weet niet hoe ik instellingen aan de router moet wijzigen/aanpassen.

              Reageer


              • #8
                Je zal de tv in deze nieuwe routerwel toestemming moeten geven.
                Zie de handleidng van je nieuwe router.

                Reageer


                • #9
                  rdm, zie ook deze Philips pagina met tips voor probleemoplossing.
                  Om de nieuwste software in je televisie te krijgen zou je hem misschien even met een netwerkkabel op je router kunnen aansluiten. Is vast onhandig, maar het kan natuurlijk wel

                  Verder: aangezien je een eigen router gebruikt, is het het beste om je modem in bridge mode te zetten in MijnDELTA (alleen voor EPC3940/EPC3925).

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door rdm
                    Mijn iPhone en iPad doen het wel!
                    Als er nieuwe software voor deze televisie zou zijn, hoe kan ik deze dan uploaden als ik geen internet heb?
                    Hoi rdm,

                    Zie hier voor de software update.

                    Deze is te installeren via een USB stick.

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo rdm,

                      Is het inmiddels gelukt om de TV te verbinden met het netwerk?
                      Dan wil ik je vragen om het beste antwoord te kiezen.
                      Mocht het onverhoopt nog niet gefixt zijn dan lezen we dat natuurlijk ook graag.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X