Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem is kapot

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Modem is kapot

Hallo,
    De lampjes op mijn EPC3212 branden niet meer. Adapter is niet stuk, want het kleine groene lampje op die adapter brand en gaat uit al ik de stekker in de modem doe. Modem stuk.
    Hoe en via welke weg kan ik snel een nieuwe modem aanvragen?
    Mvg Erik

Kapot kan natuurlijk altijd.
    Maar is de Coax-cable goed aangesloten?
    Staat de schakelaar op on? ( achterzijde modem).

Reageer

Ja en ja. Al het internet/WiFi stream viel uit in 1x deze ochtend

Reageer

Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Kan ik niet gewoon een nieuwe modem opgestuurd krijgen?

Reageer

Graag ontvang ik de gegevens die ik gevraagd heb in een persoonlijk bericht en ik zal je een nieuw WiFi-modem toesturen.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Even los van het mooie aanbod van Caroline :-)

Het kan nog steeds je adapter zijn. Deze kun je voor de zekerheid omruilen bij een van de DELTA dealers, zoals Media Markt.

Ik heb ook meegemaakt dat de lampjes op het modem wel branden maar dat de ethernetpoort geen verbinding meer maakt. Zo'n adapter kan 'langzaam stuk gaan' waardoor hij ineens onvoorspelbaar gaat reageren. Dat je het lampje uit ziet gaan als je hem op het modem aansluit zegt al genoeg. Hij levert dan niet meer de juiste spanning.

Reageer

Reageer

Dank voor alle reacties allemaal. Caroline heeft gelijk actie ondernomen en gisteren was er al een monteur. Direct nieuwe modem aangesloten. Tevens ook advies gegeven. Nette service Delta/Zeelandnet!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door erikvoerma
                    Dank voor alle reacties allemaal. Caroline heeft gelijk actie ondernomen en gisteren was er al een monteur. Direct nieuwe modem aangesloten. Tevens ook advies gegeven. Nette service Delta/Zeelandnet!
                    Dat is goed te horen. Wil je nog even (ergens) op 'Beste antwoord' klikken? Dan wordt je vraag als beantwoord gemarkeerd.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X