Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ZeelandNet buiten Zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• ZeelandNet buiten Zeeland

Ik ben in het verleden reeds een aantal jaar klant geweest van Zeelandnet (overigens erg tevreden) en nu ik ga verhuizen naar Zuid-Holland wilde ik kijken welke aanbieding goed bij mij past. Nu vergeleek ik zojuist de acties op http://www.laagsteprijswijzer.nl/, maar dag ik Zeelandnet niet tussen staan. Het ligt natuurlijk al in de naam opgesloten dus ik vermoed dat Zeelandnet simpelweg niet kan leveren op mijn nieuwe postcode. Dat vind ik erg jammer, want het aanbod is wel beter dan de Ziggo's en KPN's van deze wereld.

Hoor graag of het toch mogelijk is of dat er eventueel plannen voor zijn in de toekomst.

Hallo moniekdeg,

Ik heb jouw vraag even in een nieuw topic gezet.

ZeelandNet kan helaas niet leveren buiten Zeeland. Of dit gaat veranderen in de toekomst daar kan ik geen antwoord op geven. Tijd zal het leren...

Reageer

Beste Linda,

Dat is jammer. Ik houd me graag aanbevolen vanwege de prettige service en concurrerende tarieven.
      Ik vermoed dat meer mensen buiten Zeeland graag van jullie diensten gebruik zouden maken.

Gr,
      Moniek

Reageer

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze diensten en dienstverlening

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X