Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter wijzigen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter wijzigen

    Als ik via mijn Delta naar spamfilter toe ga en druk op klik hier om uw spamfilter instellingen te wijzigen krijg ik de pagina van e- mail adressen beheren. Ik wil mijn black list wijzigen maar dat gaat nu niet. weet iemand een oplossing?

  • #2
    Heb je ook op de knop met het schildje Spamfilter instellingen wijzigen gedrukt?

    Reageer


    • #3
      Is het nog gelukt met het Spamfilter jacky?
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Ja ik heb het gevonden maar de engels talige rotzooi raak ik niet kwijt. Ik gooi het zelf maar in de spambox in de hoop dat de spamfilter leert wat spam is. Ook heb ik de instellingen zeer scherp staan.

        Reageer


        • #5
          Hallo Jacky,

          Waarop staat jouw spamfilter dan ingesteld?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
            Hallo Jacky,

            Waarop staat jouw spamfilter dan ingesteld?

            Reageer


            • #7
              Dank je wel, Jacky.
              Je kunt de spamfilter nog wijzigen naar 2 en 7.
              De mails die je toch blijft ontvangen: zijn die van 1 afzender of zijn het verschillende?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                Dank je wel, Jacky.
                Je kunt de spamfilter nog wijzigen naar 2 en 7.
                De mails die je toch blijft ontvangen: zijn die van 1 afzender of zijn het verschillende?
                Deze zijn van verschillende, zowel engels als nederlandstalig. Ondanks dat ze in de blacklist staan blijven ze maar komen.

                Reageer


                • #9
                  Wat vervelend dat er toch nog troep blijft komen, ondanks de strenge spamfilter en de blacklist.
                  Wil je de betreffende emails met header doorsturen naar [email protected]?
                  Dan wordt dit verder onderzocht. Vergeet dat niet jouw relatienummer te vermelden in de mail.

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo Jacky,

                    Inmiddels zijn we weer een tijdje verder.
                    Hoe gaat het nu? Nog steeds zo veel last van spam?

                    Reageer


                    • #11
                      Aangezien we van Jacky geen reactie meer krijgen lijkt mij dat het probleem met de spam is opgelost.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X