Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn internet doet het niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn internet doet het niet

    Geachte klanteservice,
    Mijn internet doet het niet. Schijnbaar stond er nog een nota open, hiervan geen post gehad, ook geen mail en ook geen incasso. Ik heb de gewraakte nota nu betaald. Graag mijn internet nu deblokkeren
    # Delta moet Ideal betalingen invoeren
    # Delta moet een 24 uurs klantenenservice hebben voor storingen
    # Delta moet haar administratie op orde hebben zodat ik gewoon een brief of een mail krijg als er iets niet klopt
    # Delta moet blokkades invoeren tijdens openingstijden zodat klanten kunnen bellen als er iets niet klopt
    # Delta moet zijn zaakjes op orde krijgen!

  • #2
    volgens jou moet Delta wel heel veel
    en als je de nota's nou es via een automatische incasso zou betalen ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      volgens jou moet Delta wel heel veel
      en als je de nota's nou es via een automatische incasso zou betalen ??

      Reageer


      • #4
        Nou nou, wat een toon, Henk500. Maar ik begrijp heb het natuurlijk wel, zoals je zelf zegt is internet de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden, en zonder internet zitten is bijzonder lastig.

        Delta stuurt, als het goed is, wel herinneringen/aanmaningen naar jouw hoofdaccount van Zeelandnet. Heb je daar ook niets ontvangen?

        Verder vind ik dat je wel een aantal zaken opnoemt die beter zouden kunnen, hetzij niet erg vriendelijk. Ik zal deze eens aankaarten bij de verantwoordelijke personen. En ik zal er ook even voor zorgen dat je in de loop van de ochtend gedeblokkeerd wordt. Zou je daarvoor even je klantgegevens in een privebericht naar me kunnen sturen? Je kunt een prive bericht sturen door op m'n naam te klikken en dan te kiezen voor "stuur bericht".

        Reageer


        • #5
          Zoals gezegd internet is tegenwoordig zeer belangrijk, en dan zijn mensen geirriteerd, vooral als dit snachts gebeurd en je niets kan doen behalve wachten tot de klantenservice weer open is;
          - Per e-mail bevestigd zeelandnet dat er een fout is gemaakt met het versturen van de brief, incassokosten worden gecrediteerd. Dit is echter geen aanleiding om mijn abonnement te deblokkeren, dat gebeurd via de normale procedure
          - Telefonisch geeft Zeelandnet aan dat ze een nieuwe procedure hanteren waarbij deblokkade niet meer mogelijk is met een betaalbewijs. Ik als klant niet op de hoogte gestelde van deze beleidswijze? Ik zie ook niet in waarom dit niet mogelijk is.

          Edit: Zojuist nog 2 tegenstrijdigheden;
          - Klantenservice zegt dat je niet meer per pin kunt betalen bij het hoofdkantoor, debiteuradministratie zegt dat dit gewoon nog wel kan.
          *verwijderd door moderator*

          Reageer


          • #6
            @Henk500: Pinbetalingen zijn mogelijk op ons kantoor in Middelburg. Jouw tweede punt verwijder ik. Vriendelijk verzoek ik je dit niet terug te zetten en dan weet je waar ik het over heb.

            Reageer


            • #7
              Ik heb inmiddels een factuur gehad voor het opheffen van mijn blokkade op mijn abonnement en ook internet doet het inmiddels weer. Telefonie is echter nog steeds geblokkeerd? Kunnen jullie dit zsm fixen?

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Wat een service zeg.
                  En dat op de vroege zondagmorgen.
                  Maar zomaar een idee....ff stroom eraf en erop

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door adje
                    Wat een service zeg.
                    En dat op de vroege zondagmorgen.
                    Maar zomaar een idee....ff stroom eraf en erop
                    Omdat er sprake is geweest van een blokkade, heb ik het vermoeden dat een reboot niet gaat helpen.
                    Ook opleveren van het modem niet.
                    Waarschijnlijk "hangt" er ergens nog iets dat in het systeem aangepast moet worden.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X