Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Routergedeelte instellen van de EPC3940 voor printer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Routergedeelte instellen van de EPC3940 voor printer

    Ik heb een printer die na zoveel tijd op offline gaat en visa een forum kreeg ik te horen dat het in de instellingen van de router moet zijn.

    Hoe vind ik dat?
    Ik moet de printer een vast IP adres geven en dan via IP binding vast zetten.
    Daarna moet ik de lease-time van het IP adres op permanent zetten.

    Als ik dat gedaan heb dan moet de printer in een netwerk en de printer koppelen aan dat vaste IP adres.

    Maar ik weet niet precies hoe ik dat IP adres kan instellen. Waar vind ik dat in de instellingen?

  • #2
    fred44nl heeft nog antwoord gegeven op je vraag in dit topic. Probeer deze tip eens.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door keestram
      Ik moet de printer een vast IP adres geven
      als ik dit zo lees, dan moet je het vaste ip-adres in de printer zelf instellen.
      maar wel buiten het bereik van de dhcp-server.

      Reageer


      • #4
        En de tip in dat forum is een stuk makkelijker. Door 'pre-assigned DHCP IP Addresses' te gebruiken hoef je alleen in het modem de instelling aan te passen en niet in de printer. En dan krijgt je printer toch elke keer hetzelfde ip-adres toegewezen.

        Reageer


        • #5
          Hallo keestram,

          Is het inmiddels gelukt met de printer?
          Vriendelijk verzoek ik je dan het antwoord te kiezen waar jij het meest aan hebt gehad.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X