Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuw abonnement annuleren, oud abonnement behouden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuw abonnement annuleren, oud abonnement behouden

    Goedemorgen,
    Gisteren heb ik via het forum mijn oude abonnement (breedband premium)laten veranderen naar alles in 1 premium. Dit zou goedkoper zijn en er zou verder niets veranderen. Als ik ga rekenen de eerste 6 mnd 19.95 en daarna 6 mnd 52.50 kom ik toch echt duurder uit. Er stond in de mail dat ik kon annuleren via bijgevoegd formulier, maar er was niets bijgevoegd. Graag wil ik toch annuleren

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door marcella1
    Goedemorgen,
    Gisteren heb ik via het forum mijn oude abonnement (breedband premium)laten veranderen naar alles in 1 premium. Dit zou goedkoper zijn en er zou verder niets veranderen. Als ik ga rekenen de eerste 6 mnd 19.95 en daarna 6 mnd 52.50 kom ik toch echt duurder uit. Er stond in de mail dat ik kon annuleren via bijgevoegd formulier, maar er was niets bijgevoegd. Graag wil ik toch annuleren

    Reageer


    • #3
      Let er wel op dat je kabelkosten via delta ook meegenomen zijn in die 52,50.
      Die zie je nu niet op de rekening van zeelandnet omdat deze kosten via je deltafactuur lopen

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X