Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding vliegt alle kanten op

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetverbinding vliegt alle kanten op

    Hallo,
    Zowel bekabeld als via wifi is de internet verbinding van slag !!!
    Het gaat op en, neer van bv 86 Mbps naar 120 en dan naar 56 Mbps en vele variaties hier op !!!
    De verbinding blijft wel tot stand .... wat zou dit kunnen zijn (mijn abo is 150 Mbps) adapter defect ?

    Groeten,

    Mike.

  • #2
    zit binnenkomende coax-kabel wel goed vast ??

    Reageer


    • #3
      Als dat zo is en het is nog niet over, reset dan eens.

      Worden er geen toepassingen gedraaid die bandbreedte wegsnoepen?
      Is je pc virus en malwarevrij?
      Gescand met je virusscanner met de laatste def. en bijv. Mbam Free of AdWCleaner?

      Reageer


      • #4
        Update , alles na gekeken niets geks kunnen ontdekken ...... ik had nu ook zelfs even geen telefoon de internetverbinding komt nu zelfs niet meer boven de 30 Mbps !!! ... Help .....

        Groeten,
        Mike.

        Reageer


        • #5
          Hallo Mike,

          Vervelend dat je dit ervaart. Wil je een email sturen naar [email protected]? Wij ontvangen graag je adresgegevens, klantnummer en het probleem. Graag ontvangen we ook je bevinden met de bekabelde snelheid.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Sandra_
            Hallo Mike,

            Vervelend dat je dit ervaart. Wil je een email sturen naar [email protected]? Wij ontvangen graag je adresgegevens, klantnummer en het probleem. Graag ontvangen we ook je bevinden met de bekabelde snelheid.
            Deze bevinding is bekabeld .....

            Reageer


            • #7
              "Zowel bekabeld als via wifi is de internet verbinding van slag !!!
              Het gaat op en, neer van bv 86 Mbps naar 120 en dan naar 56 Mbps en vele variaties hier op !"

              Mijn excuses, ik las bovenstaande zo dat je zowel wifi als bekabeld hebt getest. We ontvangen graag een e-mail.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Sandra_
                "Zowel bekabeld als via wifi is de internet verbinding van slag !!!
                Het gaat op en, neer van bv 86 Mbps naar 120 en dan naar 56 Mbps en vele variaties hier op !"

                Mijn excuses, ik las bovenstaande zo dat je zowel wifi als bekabeld hebt getest. We ontvangen graag een e-mail.
                Mail komt eraan , klopt zowel bekabeld en via wifi ...

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo,
                    Vanmiddag zou er als het goed is een monteur komen :8 (ik ben vrijdag gebeld)
                    Groeten,
                    Mike

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X