Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Data limiet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Data limiet

Wat is de data limiet bij Alles in 1 instap. Kan het net als het verbruik nergens vinden.

voor het gebruik van "gewoon" internet hanteert Zeelandnet / Delta geen datalimiet.
    v.w.b. gratis downloaden vanaf Usenet, via Highwinds, denk ik dat ik via Alles in 1 instap niet kan.
    maar helemaal zeker ben ik niet
    want ik weet niet zeker of de volgende gegevens nog actueel zijn:
    https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=479,E=0000062187951358208,K=4794,Sxi =1,case=guid({CB67F4AF-1C9E-424D-85EA-E3A9162AD649}),TS=ZeelandnetNL_2016

Reageer

Je verbruik kan je in je PIP terug vinden en volgens mij kan je dan ook je limiet zien.

Reageer

Dat kan vroeger met je Zeelandnet PIP wel maar bij Delta dus niet meer

Reageer

PIP is vervangen door MijnDelta

Reageer

Je verbruik kun je niet zien in mijn delta

Reageer

Of bedoel je datalimiet voor HighWinds?
              Zo ja, zie dan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=344,E=0000062105562644993,K=7340,Sxi =3,case=guid({CB67F4AF-1C9E-424D-85EA-E3A9162AD649}),TS=ZeelandnetNL_2016

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                Je verbruik kun je niet zien in mijn delta
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Of bedoel je datalimiet voor HighWinds?
                Zo ja, zie dan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=344,E=0000062105562644993,K=7340,Sxi =3,case=guid({CB67F4AF-1C9E-424D-85EA-E3A9162AD649}),TS=ZeelandnetNL_2016
                Klopt, wat betreft het downloaden of uploaden hebben we een "Fair Use Policy" wat eigenlijk inhoudt dat er niet direct een limiet is maar als er excessief veel gedownload wordt dan krijg je netjes bericht van ons.

Reageer

Nou beste Ferry,dit ervaar ik toch echt anders hoor.
                  Ik heb in het verleden al meegemaakt,toen het nog op 50Gb stond,dat je er zonder bericht,er gewoon afgeknikkerd word.
                  En ik ben geen groot verbruiker,maar het is mij in al die jaren toch 3X gebeurd,zonder netje,s bericht!!
                  En dan ging het over een paar Mbtje,s

Reageer

Wat in het verleden gebeurde weet ik niet maar nu met de "Fair Use Policy" zou je netjes geinformeerd moeten worden vanwege het verbruik. Voordat je wordt afgesloten.

Reageer

Fair Use Policy
                      Dat was er toen ook al,

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jan
                        Nou beste Ferry,dit ervaar ik toch echt anders hoor.
                        Ik heb in het verleden al meegemaakt,toen het nog op 50Gb stond,dat je er zonder bericht,er gewoon afgeknikkerd word.
                        En ik ben geen groot verbruiker,maar het is mij in al die jaren toch 3X gebeurd,zonder netje,s bericht!!
                        En dan ging het over een paar Mbtje,s
                        Jan, dat zal gegaan zijn om de limiet op de nieuwsserver, dat is inderdaad een harde limiet, zijn de MB's op dan kan je niet meer downloaden tot de volgende periode.
                        v.w.b regulier download verkeer ( dus alles behalve highwinds via je ZeelandNet account) hanteren we idd een fair use policy, en geloof me dan mag je het bont maken willen we daar wat van gaan zeggen ( trust me, ik maak het regelmatig bont )

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X