Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

voeding modem EPC3212

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • voeding modem EPC3212

    Ivm defekte voeding en het onbereikbaar zijn van Delta op oudejaarsdag (na 1800u) de voeding van EPC1212 vervangen door eigen voeding. Oude voeding is output 15Vdc eigen voeding is 12Vdc 1A. Geeft dit problemen op termijn en weet u een manier om dit aan Delta Zeelandnet te melden. Het was in eerste instantie een ramp geen internet en geen telefonie op oudejaarsavond, maar op deze manier tijdelijk wel te doen.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mellosr
    Ivm defekte voeding en het onbereikbaar zijn van Delta op oudejaarsdag (na 1800u) de voeding van EPC1212 vervangen door eigen voeding. Oude voeding is output 15Vdc eigen voeding is 12Vdc 1A. Geeft dit problemen op termijn en weet u een manier om dit aan Delta Zeelandnet te melden. Het was in eerste instantie een ramp geen internet en geen telefonie op oudejaarsavond, maar op deze manier tijdelijk wel te doen.
    Lees defekte Adapter ipv voeding van modem.

    Reageer


    • #3
      https://www.delta.nl/tv-internet-tel...evisie/dealers
      maar vandaag zal alles wel dicht zijn.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Hallo mellosr,

          We zijn weer open

          Een adapter voor de 3212 kun je halen aan onze balie in Middelburg.
          Mocht Middelburg te ver zijn, dan vernemen we graag jouw woonplaats. Dan kunnen we een zaak noemen bij jou in de buurt waar je de adapter kunt halen.

          Reageer


          • #6
            Inmiddels een adapter opgehaald in Bergen op Zoom. Blijf het vreemd vinden dat zeelandnet in het weekend alleen bereikbaar is via het forum. Had in dit geval het geluk zelf te ontdekken waarom er geen internet of telefoon bruikbaar was. (Eigen adapter output 12Vdc ipv 15Vdc tijdelijk geplaatst.). Adviseer u er over na te denken tenminste 1 telefoonnummer voor dringende gevallen open te houden. Overigens dank voor uw snelle reactie op deze 1e werkdag van het Nieuwe Jaar. Met vriendelijke groet.

            Reageer


            • #7
              Fijn dat het inmiddels opgelost is en uiteraard de beste wensen voor 2017.

              Op zaterdag en zondag zijn wij normaliter te bereiken via e-care (Facebook/Twitter). Op beide dagen tussen 09:00 en 21:00 uur.
              Uitzondering hierop was oudejaarsdag, toen waren we tot 17:00 uur te bereiken en nieuwjaarsdag was het alle collega's gegunt om een vrije dag te hebben.

              Reageer


              • #8
                Er bestaat hiervoor (kapotte adapter) dus een lijstje , maar helaas staat deze informatie nog niet op een aparte webpagina.

                Misschien komt dit er dit jaar nog een keer van.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door mellosr
                  Inmiddels een adapter opgehaald in Bergen op Zoom. Blijf het vreemd vinden dat zeelandnet in het weekend alleen bereikbaar is via het forum. Had in dit geval het geluk zelf te ontdekken waarom er geen internet of telefoon bruikbaar was. (Eigen adapter output 12Vdc ipv 15Vdc tijdelijk geplaatst.). Adviseer u er over na te denken tenminste 1 telefoonnummer voor dringende gevallen open te houden. Overigens dank voor uw snelle reactie op deze 1e werkdag van het Nieuwe Jaar. Met vriendelijke groet.
                  Het is maar wat je onder dringende gevallen verstaat.
                  Geen stroom, geen gas, geen water of lekkage lijkt me allemaal dringend.
                  Maar in het weekend ( in dit geval oud en nieuw ) geen internet en telefoon...lijkt me niet zo dringend.
                  Bijna iedereen heeft tegenwoordig een mobieltje en internet even missen? moet te doen zijn toch?

                  Reageer


                  • #10
                    Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, @adje.
                    Ik ken nog heel wat ouderen zonder mobieltje!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, @adje.
                      Ik ken nog heel wat ouderen zonder mobieltje!
                      Ik ook Ptrol, maar dan zijn er meestal nog buren.
                      En mijn bescheiden mening is dat die ouderen niet zo snel in paniek gaan.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X